Min fb :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Mariekjellerup

Hej alle sammen.

Så nu har jeg tid til at fortælle om min fødsel.

Søndag den 22 august skulle vi til noget fødselsdag på min kærestes side, og jeg kunne godt mærke at jeg havde det lidt mærkeligt, jeg havde mens smerter omme i min lænd men tænkte ikke så meget over det. så mandag blev det ved og det kom og gik, men mandag aften blev det værre og mig og min kæreste tog tid på det, og det kom hver 5 min, det begyndte så at trække om ved mit bækkenbund, jeg kunne slet ikke sove, og viste ikke om det var veer, men det var det, om natten ringede vi på fødegangen, men mine veer skulle vare længere tid end de 40 sek. de varede. Så tirsdag den 24 august tog min kæreste fri, og mine veer blev værre, de gjorder mere og mere ondt, så kom min svigermor ved 7 tiden, og vi fik noget at spise, også ringede jeg til fødegangen igen og nu ville de godt se mig, tror ca kl var 14.30 og jeg kom ind til tjek kl 15. jeg mødte en rigtig sød JM som undersøgte mig, og kunne fortælle mig at jeg var 3 cm åben, og jeg blev indlagt, så fik jeg en ny JM som var rigtig sød, og vi snakkede lidt, jeg havde rigtig ondt da veerne kom, men syns ikke det var galt da der var en lang pause imellem dem. så blev jeg undersøgt igen ved en 16.45 hvor jeg var 4-5 cm åben, jeg kom i badekar da jeg var 6 cm åben, og det var rigtig dejlig, da jeg kom op igen undersøgte hun mig og jeg havde ikke åben mig, så hun tog vandet på mig, og derfra kan jeg ikke rigtig huske det helt vilde, kan huske at veerne tog til og jeg kunne ikke noget, det gjorder så ondt, mine veer kom hele tiden, jeg følte ikke at der var pause, jeg fik pressetrang kl. 20.45 men var kun 7 cm åben, og jeg kunne slet ikke holde tilbage, det var rigtig hård, og troede aldrig at jeg ville klare dette. kl 20.50 fik jeg lov til at presse og kl 21.06 var hun ude, så dejlig, helt ubeskrivelig oplevelse. det er bare det bedste at blive mor. vores lille pige er så dejlig

men det var en rigtig god fødsel, og min JM syns det var godt gået af mig at jeg er førstegang fødende og kunne presse hende ud på 16 min

det kan godt ske det er lidt rodende men man har slet ikke fornemmelse af tid og sted.

i får lige et billede af bette pigen og den stolte far.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Miia90

tillykke med jeres lille pige held og lykke fremover

Anmeld

28. august 2010

Koen.

Dejlig FB og sikke en sød pige, hvor stor var hun

Anmeld

28. august 2010

Mariekjellerup

lillespurv19 skriver:

Dejlig FB og sikke en sød pige, hvor stor var hun

Mange tak. åh ja glemte helt at skrive hvor stor hun var, hun var 51 cm lang og vejede 3280g og da vi blev udskrevet igår vejede hun 3150g

Anmeld

28. august 2010

Koen.

Mariekjellerup skriver:

Mange tak. åh ja glemte helt at skrive hvor stor hun var, hun var 51 cm lang og vejede 3280g og da vi blev udskrevet igår vejede hun 3150g

En perfekt lille en, det er meget normalt de taber sig jo inden længe er hun en rund lille basse

Anmeld

28. august 2010

Frk. Himmelblå

Tillykke! Hvor skønt!

Og nej, der findes ikke noget større her i verden! 

Anmeld

28. august 2010

Dansker I Holland

Tillykke med lillepigen Og dejligt at høre hvordan det gik med fødslen Og det der med at man ikke husker så mange detaljer kender jeg ALT for godt Man er nemlig så overvældet af følelser der ikke er til at beskrive

Knus Sussie 28+5

Anmeld

28. august 2010

molle85

Stort tillykke med jeres fine lille prinsesse

Anmeld

28. august 2010

Mariekjellerup

Tak for det alle sammen

Anmeld

28. august 2010

Maise

Stort tillykke. hvad skal hun hedde??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.