Hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. februar 2008

Hudi

Hej Tøser! Så er jeg lige kommet hjem efter en tur på fødegangen, og er egentligt lidt forvirret :( Jeg er i dag 31+2. Jeg har kraftige plukveer der gør ondt, og jeg har en del af dem. Det var derfor jeg tog på fødegangen. Der blev jeg undersøgt og får beskeden kun 2 cm livmoderhals tilbage og 1½ cm åben :'( Jeg spørger så om jeg skal indstille mig på at jeg føder før tid, men det vil de ikke svare på. Siger bare at det er ikke til at vide. Jeg bliver så sendt hjem med besked om at holde mig fuldstændig i ro, hvilket jeg selvfølgelig har tænkt mig at overholde. Nå men mit spørgsmål er så om der er nogen af jer der har prøvet det samme og gået tiden ud. Jeg er så nervøs for at hun kommer alt for tidligt. Godt nok sagde både jordemoder og scanning at hun vejer omkring 2 kg, men hun må stadig gerne vente med at komme til slut marts (?) Jeg er temmelig forvrret, men håber I kan komme med nogle erfaringer. Hilsen Heidi der håber hendes lille pige bliver i mavsen bare lidt endnu (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Heidi...
Jeg har ikke prøvet det du beskriber, men jeg har fået en dreng i uge 30 med en vægt på 1370 g. Det var hårdt, men vi klarede det...
Faktisk vil jeg bare fortælle at mine tanker er hos dig - jeg håber det går og du kan holde lille pigen i maven til du er gået tiden ud... :-)
Knus fra Camilla.

Anmeld

5. februar 2008

Doktor Doolittle

Hej Heidi
Jeg blev sygemeldt med William i uge 27, da jeg havde 1½ cm. livmoderhals tilbage og var lidt åben. Jeg var først indlagt 3 døgn på Riget med plukveer hvert 6. minut og nåede at få lungemodner, fordi de troede, jeg ville føde dér. Plukveerne aftog dog efter jeg havde ligget ned nogle dage, og jeg lå til og med 36. uge uden min livmoderhals blev kortere og uden at jeg åbnede mig mere. Vi taler altså også at jeg var 100% sengeliggende. Dvs. kun op når jeg skulle på toilettet eller i bad, INTET andet. Jeg var glad for min bærbare computer de måneder ;) Jeg var dog topmotiveret for at gå tiden ud, da Theodor er født i 34. uge. Det gik fint det hele, men ville bare gerne prøve en "normal" fødsel.
Uge 37 genopstod jeg fra de døde og fødte først uge 39+6, en stor rund William på næsten 4 kg. og 51 cm. :D
Imens jeg var sygemeldt mødte jeg flere piger i samme situation som mig i cyberspace, de gik faktisk alle tiden ud eller næsten.
FAT MOD, det skal nok gå :) Jeg sender dig mine varmeste tanker.
Knus Tina

Anmeld

5. februar 2008

Doktor Doolittle

PS Måske er det tilfældigt, men William er verdens mest rolige og ustressede barn. Jeg tror selv på, en del af det er fordi jeg var sygemeldt og selv totalt ustresset de sidste 3 måneder af min graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.