erfaring med moderkage som ligger nede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Siber

Hej tøser,

ja nu er jeg altså nødt til at spørge, for at få lidt rå i mit sind. Er der nogen der har haft erfaring med moderkage som ligger nede? altså min ligger ikke for hullet (siger de) men den ligger langt nede.

Jeg små bløder hver dag, altså ikke frisk blod, men brunt/sort, som om det var første eller sidste dag i mensen.

Jeg har været til kontrol på sygehuset, og har ringet der ud igen, men når den ligger som den gør, bløder man så hver dag on and off?

Knus Siber, der prøver ikke at være urolig, men bliver det sku alligevel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Mary

Hej Siber.

Ved Dicte konstaterede de i uge 20 at moderkagen lå og dækkede en smule for udgangen. Jeg fik at vide at vist 96% af tilfældende flytter den sig selv væk i takt med at barnet og moderkagen vokser. Det har noget gøre med hvor henne den ligger for. Men jeg kan faktisk ikke huske hvordan det var  Utroligt, hvor hurtigt sådan noget går i glemmebogen. Min jdm sagde at det var omkring uge 29-30 den ville rykke sig væk(mener jeg, igen &nbsp Jeg var til ekstra scanning i uge 30 stykker..... og den var væk. 

Jeg ved intet om blødning osv, da jeg aldrig blev informeret om det, kun hvad jeg selv læste mig frem til, og at det kunne ske at man blødte, så ikke meget hjlælp der.

Hvilken uge er du i nu?

Anmeld

28. august 2010

Muffinmus

min venindes lå foran, men til tjek scanning igen uge 33 var den væk fra udgangen:-)

Anmeld

29. august 2010

Siber

Mary skriver:

Hej Siber.

Ved Dicte konstaterede de i uge 20 at moderkagen lå og dækkede en smule for udgangen. Jeg fik at vide at vist 96% af tilfældende flytter den sig selv væk i takt med at barnet og moderkagen vokser. Det har noget gøre med hvor henne den ligger for. Men jeg kan faktisk ikke huske hvordan det var  Utroligt, hvor hurtigt sådan noget går i glemmebogen. Min jdm sagde at det var omkring uge 29-30 den ville rykke sig væk(mener jeg, igen &nbsp Jeg var til ekstra scanning i uge 30 stykker..... og den var væk. 

Jeg ved intet om blødning osv, da jeg aldrig blev informeret om det, kun hvad jeg selv læste mig frem til, og at det kunne ske at man blødte, så ikke meget hjlælp der.

Hvilken uge er du i nu?

Hej,

Jeg ved jeg ikke helt hvilken uge jeg er i, men alt mellem 29 og 31!

I mit lille hovede høre graviditet og blødning bare ikke sammen, men de siger jo at der ingen krise er, så det må jeg jo tro på.

jeg har også fået afvide at den kan flytte sig. Men for min del spiller det ingen rolle i forhold til fødslen, for jeg skal have PKS, det er mere det der med at bløde!

Knus SIber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.