Ny i gruppen :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Nickoline

Halløjsa alle sammen. Jeg er ny i gruppen november 2010.

Håber vi får en masse dejlige stunder sammen. - Har været medlem af 2 andre baby-sider siden 2006.

Lidt om mig: Hedder Nickoline, er 24 år i næste måned. Bor i Hvidovre sammen med min mand og vores store pige på 3½ år Melissa. - Har termin med lillesøster Molly d. 20 november.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Dansker I Holland

Nickoline skriver:

Halløjsa alle sammen. Jeg er ny i gruppen november 2010.

Håber vi får en masse dejlige stunder sammen. - Har været medlem af 2 andre baby-sider siden 2006.

Lidt om mig: Hedder Nickoline, er 24 år i næste måned. Bor i Hvidovre sammen med min mand og vores store pige på 3½ år Melissa. - Har termin med lillesøster Molly d. 20 november.

Hejsa og velkommen til gruppen Jeg hedder Sussie og bor sammen med min kæreste i Taastrup. Og jeg har termin den 15 november Altså skønt med andre med samme termin næsten som en selv

Kæmpe Knus Sussie 28+5

Anmeld

29. august 2010

Sky

Hej Nicoline

Vekommen til!

Vi venter vores første barn - en lille pige...har termin den 7. November så i dag er jeg 30+0...wauu!

Mvh Sky

Anmeld

29. august 2010

*A*

Halløj,

Vekommen i gruppen

Jeg venter tvillinger og har termin d. 19. nov. Jeg bor 20 km nord for Århus sammen med min kæreste...

Vi glæder os begge meget til at blive forældre til vores første børn

Anmeld

29. august 2010

isimaven

Hej Nicoline! Velkommen til og tillykke med maven!
Jeg hedder Rakel er 31 år og venter mit og mandens tredje barn den 29. November. Vi bor i et dejligt hus på Lolland, ca. 10 km fra Nykøbing Falster. Jeg har i forvejen Silja på 6 1/2 og Julius på 3 og de glæder sig til en lillesøster!
Knus isimaven 26+6

Anmeld

31. august 2010

Tanja Hedelund Jensen

Hej Nicoline

Jeg hedder Tanja og bor i midtjylland sammen med min mand. Vi venter vores 1. barn med termin 24. nov.
Vi er nogel af de få som ikke ved hvad køn det bliver.

Tanja

Anmeld

31. august 2010

LBK

Hej

Jeg hedder Lina og bor i Sakskøbing på Lolland. Jeg har termin den 26. November, og vi kender ikke kønnet, så vi er rigtig spændte...

Jeg er også ny på baby.dk, og har overvejet om man skal gøre noget specielt for at blive medlem af gruppen. Tilmelde sig gruppen et eller andet sted...

knuZz 

Anmeld

1. september 2010

Nickoline

Hej lina, og velkommen  Nu du si'r det, så tror jeg heller ik jeg har meldt mig nogle steder, men det tror jeg heller ik man skal, tror bare man skriver og følger med i den gruppe man har termin i

Anmeld

1. september 2010

Trinekirc

Hej er ny herinde

Jeg har termin den 3 November, vi venter os en dreng og det er vores første barn...

Anmeld

1. september 2010

Trinekirc

Forresten skal man tilmelde sig eller? -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.