mariaogmarcus skriver:
torsdag d 26.8.
vågnede ved vækkeuret ringede og den første tanke denne morgen var bare " årh nej har jeg bare ikke gjort" var helt sikker på jeg havde tisset i sengen...og flov gik jeg ned til manden og sagde det 
men det var vandet der sivede...dog ingen veer, vi ringede til FG og skulle ind kl 09.00 til gtc måling mv. men nej INGEN veer ingen tegn INTET andet end våde bind 

Marcus Blev hentet af bonus farfar og fulgt i skole og de stod nu stand by til at hente og have overnatningen.
vi blev sendt hjem kl 12.30 efter diverse travture mv. som stadig ikke havde givet veer, med besked om at ringe ind kl 18. så hjem både jeg og manden fik sovet lidt og jeg blev kl 17 vækket med den ondeste lugt af pølsemix,
NEJ tak, meeeen stadig ingen tegn så vi ringede til FG og skulle møde ind kl 20 til igangsættelse -huhhhh...
hjemme gik vi i bad og kørte ind til ouh startede med at lavement og både manden og jeg småfnisede over det, gik på toilettet og måtte sande det virkelig virker-manden blev lige sendt ud for den lyd er da den mest ufeminine jeg nogensinde har hørt...
kl ca 21.15 blev der lagt drop jeg var 2 cm åben og mærkede stadig intet, hun skruede op en enkelt gang og jeg kunne mærke noget, men ingen veer bare murren gik på toilettet og mærkede første ve...sikke en hel aftens forstilling...
lå og snakkede stille med mand og jordemoder da jeg mærkede et smæld, hovedet var sunket længere ned og så kom veerne ca. 6 stks og så var han presset ud fødsels tid ca 25 min. 
en dreng på 2300 gram og 49 cm.
vi døjer med lidt blodsukker og tempratur men de sidste 12 timer har værewt perfekte
så måske imorgen skal vi hjem yeaaaaah