så fødte jeg uge 37+4 ( billede spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

mor_sabina

mariaogmarcus skriver:

torsdag d 26.8.

vågnede ved vækkeuret ringede og den første tanke denne morgen var bare " årh nej har jeg bare ikke gjort" var helt sikker på jeg havde tisset i sengen...og flov gik jeg ned til manden og sagde det

men det var vandet der sivede...dog ingen veer, vi ringede til FG og skulle ind kl 09.00 til gtc måling mv. men nej INGEN veer ingen tegn INTET andet end våde bind

Marcus Blev hentet af bonus farfar og fulgt i skole og de stod nu stand by til at hente og have overnatningen.

vi blev sendt hjem kl 12.30 efter diverse travture mv. som stadig ikke havde givet veer, med besked om at ringe ind kl 18. så hjem både jeg og manden fik sovet lidt og jeg blev kl 17 vækket med den ondeste lugt af pølsemix,  NEJ tak, meeeen stadig ingen tegn så vi ringede til FG og skulle møde ind kl 20 til igangsættelse -huhhhh...

hjemme gik vi i bad og kørte ind til ouh startede med at lavement og både manden og jeg småfnisede over det, gik på toilettet og måtte sande det virkelig virker-manden blev lige sendt ud for den lyd er da den mest ufeminine jeg nogensinde har hørt...

kl ca 21.15 blev der lagt drop jeg var 2 cm åben og mærkede stadig intet, hun skruede op en enkelt gang og jeg kunne mærke noget, men ingen veer bare murren gik på toilettet og mærkede første ve...sikke en hel aftens forstilling...

lå og snakkede stille med mand og jordemoder da jeg mærkede et smæld, hovedet var sunket længere ned og så kom veerne ca. 6 stks og så var han presset ud fødsels tid ca 25 min.

en dreng på 2300 gram og 49 cm.

vi døjer med lidt blodsukker og tempratur men de sidste 12 timer har værewt perfekte så måske imorgen skal vi hjem yeaaaaah

Det lyder da som en skøn fødsel, jeg begynder at glæde mig

Og kæmpe stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

NoName

Weeee Tillykke maria... hvor er han fin....

Anmeld

28. august 2010

BechHannibal

Stort tillykke og hvor er han smuk og dejlig!

Anmeld

28. august 2010

3xM

tusinde tak skal i have...

ja det var en meget underlig fødsel-tror også jordemoderen må have små grint  hun fik hvertfald en oplevelse med på vejen fniiis...

her på 3 dagen er blødningen næsten stoppet og jeg kan knipe tisse strålen over-altså hvornår pokker kom der et barn ud dernede

så er det næsten for nemt at have født

Anmeld

28. august 2010

molle85

Stort tillykke, hvor er han fin

Anmeld

28. august 2010

Risen

Stort tillykke! Hvor er i bare en smuk familie! 

Anmeld

28. august 2010

CS

Jubiii tillykke

Anmeld

28. august 2010

4kløver

tillykke med den lille fynbo

Anmeld

28. august 2010

LilyMarleen

Stort tillykke, og hvor var du heldig med den fødsel.. Håber i alle har det godt..

Anmeld

28. august 2010

Pige2009

Stort tillykke han ser rigtig dejlig ud.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.