Tillykke Mary ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Lene76

Håber du far en super dejlig dag men masser af hygge og dejlige gaver  

Endnu engang Stort tillykke med dagen

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Kaufie

Stort tillykke med dagen Maria - og tak for dejligt solskinsvejr - vi skal nemlig selv til fødselsdag i min søsters have....

Anmeld

28. august 2010

Lise

Tillykke med fødselsdagen

Anmeld

28. august 2010

Plysbjørnen

Hejsa Mary...

Tillykke med fødselsdagen...  

Hilsen Betina

Anmeld

28. august 2010

Siber

Hip hip hurra tillykke med fødselsdagen

Knus Siber

Anmeld

28. august 2010

Mary

Tusind tak skal I ha!!! Det varmer, specielt efter denne her meget mærkelige fødselsdags-dag, som vi valgte at holde i Zoo  Sjældent har ungerne været så skrækkelige - ja, jeg beklager mine pæne ord om mine børn, men de har ikke lige tænkt på at være ekstra gode ved deres mor i dagens anledning....og det sætter sine spor i humøret.

Nu vil jeg bruge resten af min fødselsdag på at køre ned til slikkiosken og købe den størsteste pose bland-selv og så vil jeg slappe af med en god bog tror jeg. DET trænger jeg til 

I skal altså lige se min lækre fødselsdagsgave fra mand og børn. Lækker lækker Octupus skindtaske 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. august 2010

Susan1978

Hej Maria

stort tillykke med dagen i dag..

kedelig tur til Zoo.. bedst som man ønsker de skal være bare lidt ekstra søde.. forvandler de sig til små djævle. kender det.

men lækker gave der, er det den store?

jeg havde den i  mellemstørrelse og var faktisk glad for den.. men synes alligevel ikke den var stor nok også begyndte alle omkring mig at rende rundt med dem, så solgte jeg den.. hehe (ved godt jeg er mærkelig, men kan godt lide at være lidt speciel og ikke mainstream - bare med nogen ting )

Men jeg lover dig du blir glad for den. !

Anmeld

28. august 2010

ka li ja

stort tillykke fra mig også

Anmeld

29. august 2010

Mary

Susan1978 skriver:

Hej Maria

stort tillykke med dagen i dag..

kedelig tur til Zoo.. bedst som man ønsker de skal være bare lidt ekstra søde.. forvandler de sig til små djævle. kender det.

men lækker gave der, er det den store?

jeg havde den i  mellemstørrelse og var faktisk glad for den.. men synes alligevel ikke den var stor nok også begyndte alle omkring mig at rende rundt med dem, så solgte jeg den.. hehe (ved godt jeg er mærkelig, men kan godt lide at være lidt speciel og ikke mainstream - bare med nogen ting )

Men jeg lover dig du blir glad for den. !

Jep. det er den store, og jeg er virkelig glad for den Det er helt vildt hvad den kan rumme!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.