Baby.dk møde igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

AWO

Jeg kommer!! Men det har Lea jo allerede skrevet..

jeg glæder min til at se jer alle. Dorthe har jeg jo mødt én gang, men dengang havde hun stadig kæmpe mave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

LISBETH:-)

Anke skriver:

jeg glæder min til at se jer alle. Dorthe har jeg jo mødt én gang, men dengang havde hun stadig kæmpe mave...

Og jeg glæder mig til at møde Elina's navne søster

Anmeld

28. august 2010

AWO

lisbeth2910 skriver:

Og jeg glæder mig til at møde Elina's navne søster

I lige måde! jeg synes altså stadig, det er skægt, at de hedder det samme, især når nu de er født så tæt på hinanden.

Anmeld

28. august 2010

Anke skriver:

I lige måde! jeg synes altså stadig, det er skægt, at de hedder det samme, især når nu de er født så tæt på hinanden.

Ja, taget i betragtning at der kun er lidt over 200 i dk der hedder det, så er det da lidt sjovt at 2 af dem er født næsten samtidig ;.)

Anmeld

28. august 2010

Nu kan jeg altså ikke finde ud af det mere

Jeg kan se at nilletøz  har skrevet i en anden debat at hun ikke kommer i morgen, dorthemus har lige skrevet til mig at hun heller ikke kommer, men så er vi jo kun 3 tilbage??? Jeg tror altså bare at jeg så bliver hjemme - synes det er meget at bruge en hel dag (det tager mig min 3 timer at kører frem og tilbage) hvis der ikke kommer nogen/ret mange.

Øv jeg synes det er drøn ærgeligt da jeg have glædet mig rigtig meget!!!!!!!

Anmeld

28. august 2010

dorthemus

Anke skriver:

Hej

Jeg er desværre nødt til at melde fra også. Min lille pige har oplevet for meget den sidste uges tid og vi var til bryllup idag...det går ikke

Men jeg synes vi ska prøve at ses i gruppen på et tidspunkt igen...det var jo smadder hyggeligt sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.