Anton er i dag 24 dage gammel og han vil bare ikke sove, han har skreget næsten uafbrudt siden klokken 17.30 og har ikke sovet andet end et par timer siden i nat, hvor han i øvrigt heller ikke sov særlig meget - han ville kun ligge hos mig, men vågnede alligevel hvert andet øjeblik, fordi han drømte - stakkels lille trold...!
Han er stadig ikke faldet i søvn, han vil bare ikke overgive sig - vi har prøvet ALT - mad, ren ble, varmt bad, LAAAAANG gåtur med barnevognen - you name it - men intet virker...! Vi er efterhånden ved at være godt brugte og kunne godt selv bruge en lille lur, men det er svært, når man har en lille utilfreds mand....
Og jeg føler mig bare som verdens dårligste mor - jeg kan ikke trøste mit eget barn, for f.... hvor er det hårdt...! Det gør så ondt indeni, at høre ens lille søn skrige hjerteskærende og man så slet ikke kan gøre noget
SP´en har været her i dag og hun kunne kun sige at "det er meget normalt, fordi han oplever mange nye ting i løbet af dagen - og det kan derfor være svært for ham at finde ro hen ad aftenen" - men men men det gør bestemt ikke timerne nemmere for ham (eller os)...!
Jeg ved ikke lige, hvorfor jeg skriver her, jeg havde bare brug for at sætte ord på min frustration...! Tak fordi du læste med så langt 
fra en meget træt, ked og frustreret Katja
Anmeld