Piercing i brystet / amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.872 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Amso

Er der nogen af jer skønne kvinder herinde som har nogen erfaringer med dette.??

Har en piercing i det ene bryst, og vil utroligt gerne amme den lille når den kommer til verden  Har hørt lidt forskelige historier ang. dette emne, men ikke af nogen som har erfaring med det selv. Derfor håber jeg at jeg kan finde nogen stykker herinde som kan fortælle mig lidt om hvordan det gik for jer.? Beholdt i piercingen, tog i den ud, og i så fald hvornår, og kunne i amme med det bryst osv. osv.... Fortæl fortæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Barbamama

Jeg tog min piercing ud et godt stykke tid før jeg faktisk blev gravid, så det nåede at gro sammen og jeg ammede uden problemer. Men hvis du tager den ud nu tror jeg godt det kan nå at gro sammen. Ellers vælter det vel ud med mælk...

Anmeld

28. august 2010

Isabella_mor

hehe... jeg tror ikke der vælter mælk ud af en brystpiercing..   men for et barnet skal have gdt fat i brystvorten er det en god ide hvis man tager piercingen ud.. og gerne noget tid før så man slipper for infektion der hvor hullet er efter piercingen.. det er ikke godt for barnet at æde fra et betændt bryst... og jeg ville personligt ikke amme et barn med pircing i mit bryst i frygt for at enten at barnet skulle komme til at sluge piercingen eller af frygt for infektion..

Anmeld

28. august 2010

2721

Hey

Jeg tog min ud da jeg blev gravid. Hullet er der stadig Og jeg har INGEN problemer med at amme og der er ikke noget der vælter ud

knus

Anmeld

28. august 2010

LRJ

Tog min ud da jeg fandt ud af jeg var gravid, og har ingen problemer haft med at amme, selvom jeg fik af vide at mig ikk kan amme. Og der kommer bare mælk ud to steder mere

Anmeld

28. august 2010

LIZO

jeg tog min ud af da jeg fandt ud af jeg var gravid. 2 dage senere var det groet sammen.. det er det samme med alle mine huller. kan ikke ha dem ud så groer det sammen med det samme. os selvom jeg har haft dem i flere år.

har ikke haft problemer med at amme.

vil nok anbefale at tage den i go tid.  så du sikker på det hele fint inden den lille bliver født.

Anmeld

28. august 2010

Amso

Mange tak for jeres svar.. Så har jeg vist ikke noget at bekymre mig om.. dejligt..

Anmeld

28. august 2010

nvm

jeg tog min ud nogen mdr før min termin, men tog den i igen da jeg var færdig med at amme, den var ikke vokset sammen...

Tog den dog ud igen da jeg skulle ha lavet bryster og ku ikke få den i igen...

Ville ikk råde dig til at amme med den, tænk hvis kuglen ryger af i munden på baby

Anmeld

28. august 2010

Amso

nvm skriver:

jeg tog min ud nogen mdr før min termin, men tog den i igen da jeg var færdig med at amme, den var ikke vokset sammen...

Tog den dog ud igen da jeg skulle ha lavet bryster og ku ikke få den i igen...

Ville ikk råde dig til at amme med den, tænk hvis kuglen ryger af i munden på baby

Nej nej, har skam ikke tænkt mig at amme med den i. Så langt havde jeg tænkt..   Hehe..... 

Anmeld

28. august 2010

Low

Jeg tog den ud inden jeg fødte og jeg kan amme helt fint. Dér er ingen problemer . Nu kan jeg ikke sætte den i men så må jeg bare få lavet en ny når jeg er færdig med amme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.