Servietter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.574 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2010

NoName

Ja, noget så kedeligt som servietter fylder mit hoved lige nu...

jeg vil gerne have bordet ser pænt ud med en flot foldet serviet som man ikke lige ser alle steder. Jeg vil gerne undgå blusen, den er lidt for traditionel synes jeg. Det skal heller ikke være super komlpiceret, det har jeg ikke tålmodighed til at fisle med, skal jo også passe lille musen...

Har i et forslag, vis gerne billeder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

NoName

slet ingen der har en idé???

Anmeld

28. august 2010

Risen

noname skriver:

jeg vil gerne have bordet ser pænt ud med en flot foldet serviet som man ikke lige ser alle steder. Jeg vil gerne undgå blusen, den er lidt for traditionel synes jeg. Det skal heller ikke være super komlpiceret, det har jeg ikke tålmodighed til at fisle med, skal jo også passe lille musen...

Jeg har ikke billede endnu.. (i morgen holder vi dåben) , men har valgt at købe personlige bånd og simpelthen binde det rundt om servietterne.. Det ser super godt ud  

Anmeld

28. august 2010

KarinaIda

noname skriver:

Ja vi havde blusen.... Men hvad med at folde dem som en kjole???

Anmeld

28. august 2010

NoName

KarinaIda skriver:

Ja vi havde blusen.... Men hvad med at folde dem som en kjole???

En kjole?

har siddet og googlet servietter til den store guldmedalje, men har ikke set man kan folde som en kjole... Har du en vejledning????

Anmeld

28. august 2010

KarinaIda

noname skriver:

En kjole?

har siddet og googlet servietter til den store guldmedalje, men har ikke set man kan folde som en kjole... Har du en vejledning????

hehe.. jeg googlede det også, og der fandt jeg det skal lige se om jeg kan finde den igen...

Anmeld

28. august 2010

KarinaIda

noname skriver:

her er det...

Af hvad jeg kan se, så er den foldet som en "vifte" bundet et bånd om og så klippet et hak i den....

Et andet forslag er jo, at du laver skjorter til mændende og kjoler til damerne!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. august 2010

Daisy

29. august 2010

Tynen

Vi havde bare nogle servitter i samme farve som båndene på kjolen/dragten, hvorpå der var trykt navn og dato på.
Jeg opgav selv folderiet. Kunne ikke rigtig finde noget jeg orkede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.