aasrrghh skal jeg sy hans røv sammen eller hva

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2010

bette

sorry tøser jeg raser bare inden i.... gider ikke mere nu!!!!

jeg tørrer lort op fra gulv, vindueskarm, tæpper og skab hver fucking eneste aften når mikkel er puttet og råber til mig han har lavet adr. 

kæft jeg er træt af det.. hvad f.... gør jeg lige.. skal jeg sy hans numse sammen hver gang han skal puttet eller hva.. hva gør man..??? 

jeg skælder ham ud hver eneste gang han gør det og fortæller ham at han IKKE skal tage den ble af men han blot skal fortælle mig at han har lavet i bleen.. 

har også prøvet med potten inde på hans værelse.. men det hjælper heller ikke en dyt.. 

og nu står den på badeværelset igen.. suk.. det er så vammelt når han træder i det og så vandre rundt på hans værelse og ud på gangen... !!! 

hilsen en meeeeeget vred og frustreret mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Muffinmus

Har du prøvet spørge ham HVORFOR han gøre det, om det er fordi han synes det er sjovt eller ikke ved hvad han ellers skal andet end at male værelset med det:-)?

Nogle gange får man et overraskende svar...

Ellers har jeg ingen idder faktisk...

Anmeld

27. august 2010

Kaufie

Jeg kan godt forstå du er frustreret - for selvom man godt kan sidde og trække på smilebåndet når du endnu en gang fortæller om hvor han har lagt en dej, så må det være pisse-irriterende, at han da ikke bare kan lægge den hvor den hører hjemme - i bleen, potten eller toilettet.

Jeg har desværre ingen gode idéer til hvad du kan gøre - William synes selv det var enormt ulækkert når han havde lort ned af benene og han går MEGET specielt når det er op over, så man er slet ikke i tvivl.

Held og lykke

Anmeld

27. august 2010

linemus

Ej, nu er det da ikke sjovt mere Ja hvad filan kan du gøre...

Er det bukseble han har på? Ellers kan det værre den er sværere at tage af.

Måske savner han opmærksomhed og ved der sker en masse sammen med dig hvis han laver unoder (bad osv.). Hvad har I af putteritualer? Måske skal der ændres på noget der, så han er mættet af opmærksomhed.

Jeg har ingen gyldne råd, men har godt ondt af dig, søde pige.

Line

Anmeld

27. august 2010

heaven

har du ham på toilet inden han skal i seng, - uden at gøre det til noget "nu sidder du her, indtil du har lavet noget, så du ikke gør det andre steder - basta"-agtigt??

Jannie - der godt kan forstå du er vildt træt af det!!

Anmeld

27. august 2010

Plysbjørnen

Har du prøvet at lokke ham med slik... total upædagogisk ja... Men hvis det er det der skal til... 

Ellers find en god gang gaffa-tape (rigtigt gaffa-tape)... og så tape bleen fast, så han ikke kan lukke den op, og når du så skifter ham, så ros ham over at have lavet i bleen...

Som ganske udemærket godt forstå at det må være ulækkert at få værelset smurt ind i afføring

Anmeld

27. august 2010

Lene76

kan godt følge dig i at det er klamt......

måske det var en go ide at snakke med Sundhedsplejsken, måske hun har et godt råd, hvis det var mig kunne jeg osse godt finde på at finde tapen frem, specielt når det er hver aften. håber Du/i finder en løsning som holder "lorten" i bleen el wcet.

Anmeld

28. august 2010

Grynt

Hvor er det bare træls for dig.

Jeg vil også anbefale at du tager kontakt til din sundhedsplejerske og får en meget god snak med hende!!

pøj pøj

Anmeld

29. august 2010

bette

vi har både brugt buksebleer og alm bleer og det er det samme.. han tager dem bare af. 

måske man skulle overveje det med gaffa.. det kan da ik skade hvis det bare er der ved åbningen.. så er det jo bare det at han så stadig kan tage dem af hvis det er bukse bleer.. men så må jeg bare købe de alm. 

jeg synes ikke vi har gjort noget anderledes med putte ritual. jeg synger for ham som jeg plejer.. og læser evt en bog for ham.. 

men ja måske sp har nogle svar jeg ikke havde tænkt på.. det kan jo ik skade at spørge.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.