Ny i Hillerød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2010

sofie85

Hej piger

Er næsten lige flyttet til Hillerød og kender ikke så mange her, så det kunne da være rart hvis her er andre på ca min alder, fra Hillerød eller omegn som har lyst til at snakke sammen/mødes

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Majeha

Jeg er også fra Hillerød

Flyttede hertil i marts, efter flere år væk herfra. Desværre er mange af mine venner flyttet i mellemtiden, så kender heller ikke så mange i byen mere...

Er 25 og bor i øst

Anmeld

28. august 2010

sofie85

Majeha skriver:

Jeg er også fra Hillerød

Flyttede hertil i marts, efter flere år væk herfra. Desværre er mange af mine venner flyttet i mellemtiden, så kender heller ikke så mange i byen mere...

Er 25 og bor i øst

Jeg skriver en privat besked til dig

Anmeld

30. august 2010

sofie85

31. august 2010

mek-83

Godmorgen

Er 27 år og bor lige uden for hillerød i en by der hedder st. lyngby (10min fra hillerød) sammen med min kæreste og søn fra 15/5-2010.

Er selv tilflytter så ville da rigtig gerne møde nogen der også kommer fra her omkring.

Knus Maria

Anmeld

4. oktober 2010

theadyr

Hej

Jeg bor i fredensborg 10 min fra hillerød.. jeg kunne virkelig også godt bruge nogle nye mennesker at omgås

stort kram thea

Anmeld

4. oktober 2010

Persille83

Nu bor jeg ikke i Hillerød, men skal føde på Hillerød Hospital med en termin d. 22 december... måske mødes vi på fødegangen

Anmeld

4. oktober 2010

MSP08

Bor også i Hillerød, i centrum øst

Anmeld

4. oktober 2010

sofie85

Persille83 skriver:

Nu bor jeg ikke i Hillerød, men skal føde på Hillerød Hospital med en termin d. 22 december... måske mødes vi på fødegangen

Ja det kan da meget vel være har selv termin 20 december og skal føde på hillerød...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.