3D scanning hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. august 2010

LenaJohansen

Overskriften siger lidt sig selv.. Men er der nogen der ved hvornår det er bedst at få lavet en 3Dscanning. 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Low

Jeg fik af vide at uge 28 ca er bedst fordi så ser de baby-buttet ud og der er masser af fostervand. Senest uge 32 for på det tidspunkt fylder de meget. Min første 3d scanning var i uge 25. Nr 2 3d scanning var i uge 29 og sidste scanning var uge 32. Moderkagen hos mig gjorde så vi ikke kunne få gode billeder men jeg fortryder ikke. Det var noget af en oplevelse <3

Anmeld

27. august 2010

Low

Jeg fik af vide at uge 28 ca er bedst fordi så ser de baby-buttet ud og der er masser af fostervand. Senest uge 32 for på det tidspunkt fylder de meget. Min første 3d scanning var i uge 25. Nr 2 3d scanning var i uge 29 og sidste scanning var uge 32. Moderkagen hos mig gjorde så vi ikke kunne få gode billeder men jeg fortryder ikke. Det var noget af en oplevelse <3

Anmeld

27. august 2010

Mka

Har lige bestilt tid til 3d scanning når jeg er 17+3, fordi vi vil vide kønnet, og synes så det sjovt at prøve i 3d. Men de sagde at det kunne godt være det ikke kunne blive gode billeder, fodi de bedste billeder bliver taget imellem uge 28-32.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.