astmaspray pose.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

klmf

lion skriver:

Det er da også mange penge for noget man skal bruge

Det er dyrt at være astmatiker, både medicin og devices er dyre synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

lion

lotchen skriver:

Det er dyrt at være astmatiker, både medicin og devices er dyre synes jeg.

Jeg håber meget min søn vokser sig fra det. Han er 6 mdr i dag og har siden han var 2 mdr fået en form for astma medicin.

Vi fik den blå spray, da han var 2 mdr og den brune d. 4 aug. Den skal han så bruge i 3 mdr og så til test, men jo det er dyrt. Lige nu er min datter med børneeksem været dyre

Anmeld

27. august 2010

Henri84

Det kunne være man skulle kaste sig ud i projektet, her er der vist udsigt til nogle år endnu med medicin, hvis han da nogensinde kommer til at kunne undvære..
Hvad er målene på posen?

Anmeld

27. august 2010

lion

Henri84 skriver:

Det kunne være man skulle kaste sig ud i projektet, her er der vist udsigt til nogle år endnu med medicin, hvis han da nogensinde kommer til at kunne undvære..
Hvad er målene på posen?

Det ved jeg ikk jeg brugt den lilla pose som målebånd.

Men jeg vil måle den her senere og give dig svaret. Ligge nu har jeg en datter der ikk vil sove.

Anmeld

27. august 2010

lion

Henri84 skriver:

Hvad er målene på posen?

posen er i syet tilstand 29 cm x 14 (til fold ved de 14 cm) Så skal du tage 1 cm søm til at sy posen sammen og jeg brygte omkring 4 sm i toppen til ombuk og løbebane til snørren.

Anmeld

27. august 2010

Henri84

lion skriver:

posen er i syet tilstand 29 cm x 14 (til fold ved de 14 cm) Så skal du tage 1 cm søm til at sy posen sammen og jeg brygte omkring 4 sm i toppen til ombuk og løbebane til snørren.

Tak for svar
Har nogle stofrester fra et par bukser som jeg lige synes kan bruges på dette projekt så

Anmeld

27. august 2010

twinboys

Skulle da have solgt mine herinde så... For jeg solgte dem til 75kr pr. stk på qxl.dk, det er da billigere end 300kr

Majbritt

Anmeld

28. august 2010

lion

twinboys skriver:

Skulle da have solgt mine herinde så... For jeg solgte dem til 75kr pr. stk på qxl.dk, det er da billigere end 300kr

Majbritt

Ja meget billigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.