Veninder ønskes - Århus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. august 2010

trunte24

Hej allesammen.

Jeg hedder Line er 25 år og bor sammen med min kæreste på 23 år i Risskov ved århus. Jeg er gravid i 35 uge med vores første barn. En lille dreng som er et ønskebarn.

Kæresten og jeg har været sammen i 6 år og vi bor i et lejet hus med den dejlig have.

Jeg selv er nu på barsel fra pædagoguddannelsen, men er derudover uddannet salgsassistent og salgsleder inden for Coop Danmark.

Min kæreste er uddannet smed, men arbejder nu for Region Midt som serviceassistent.

Jeg/ vi er stille og rolige mennesker der bruger meget tid med vores familier og kærestens venner. Vi gå sjældent i byen, men det ser da

Da jeg for 6 år siden mødte min kæreste afbrød jeg kontakten med de venner og veninder jeg havde den gang, da det ikke var den type mennesker jeg ønskede at bruge mit liv på. Siden har jeg ikke haft nogle rigtige veninder eller venner, og jeg savner det meget.

Jeg synes det er svært at finde nye veninder nu hvor man er blevet ældre.

Jeg kunne godt tænke mig at lære nogle at kende, der bor her i Århus, da jeg ellers tror det bliver for besværligt at holde kontakten ved lige.

Om der er børn eller ej, betyder ikke så meget for mig, da det jeg søger er en jeg kan snakke, pjatte og hygge med.

Jeg vil beskrive mig selv, og også kæresten som modne mennesker, men derfor kan man jo godt lave fis og ballade

Jeg håber at høre fra nogle, da jeg virkelig kan mærke, at jeg trænger til en veninde at snakke med om alt det kæresten ikke gider høre på

Hilsen Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

W&M <3

trunte24 skriver:

Hej allesammen.

Jeg hedder Line er 25 år og bor sammen med min kæreste på 23 år i Risskov ved århus. Jeg er gravid i 35 uge med vores første barn. En lille dreng som er et ønskebarn.

Kæresten og jeg har været sammen i 6 år og vi bor i et lejet hus med den dejlig have.

Jeg selv er nu på barsel fra pædagoguddannelsen, men er derudover uddannet salgsassistent og salgsleder inden for Coop Danmark.

Min kæreste er uddannet smed, men arbejder nu for Region Midt som serviceassistent.

Jeg/ vi er stille og rolige mennesker der bruger meget tid med vores familier og kærestens venner. Vi gå sjældent i byen, men det ser da

Da jeg for 6 år siden mødte min kæreste afbrød jeg kontakten med de venner og veninder jeg havde den gang, da det ikke var den type mennesker jeg ønskede at bruge mit liv på. Siden har jeg ikke haft nogle rigtige veninder eller venner, og jeg savner det meget.

Jeg kunne godt tænke mig at lære nogle at kende, der bor her i Århus, da jeg ellers tror det bliver for besværligt at holde kontakten ved lige.

Om der er børn eller ej, betyder ikke så meget for mig, da det jeg søger er en jeg kan snakke, pjatte og hygge med.

Jeg vil beskrive mig selv, og også kæresten som modne mennesker, men derfor kan man jo godt lave fis og ballade

Jeg håber at høre fra nogle, da jeg virkelig kan mærke, at jeg trænger til en veninde at snakke med om alt det kæresten ikke gider høre på

Hilsen Line

Hej Line.

Jeg hedder Janie og er 22år og bor med min kæreste Marius på 28 og vores til sammen 3 børn i Højbjerg ved Århus.

Min kæreste har en dreng på 5år som bor fast ved os, så har jeg en søn på næsten 2år som også bor ved os også har vi en lille datter på 5mdr sammen.

Jeg er på barsel, men er i gang med uddannelse hvor njeg håber at have en læreplads når jeg er færdig med barsel som kontorassistent med økonomi som speciale og min kæreste er uddannet smed, men er pt job søgende.  

Det er da rigtig spændende at i venter jeres første barn

Det var lidt om os, du er velkommen til at skrive til mig.

Knus Janie.

Anmeld

27. august 2010

Lunae

Hej Line!

Jeg hedder Luna og er snart 24 år! Jeg er gravid og havde termin igår! Det er vores første barn

Jeg bor i Højbjerg med min kæreste på 22, som jeg har været sammen med i lidt over 6 år.

Når jeg ikke er på barsel, så læser jeg til pædagog på Peter sabroe! Min kæreste er også studerende og læser tiæ bygningskonstruktør!

Jeg er født og opvokset i Århus, så jeg har en stor omgangskreds, men ingen af mine venner eller veninder har fået børn og har vidst heller ikke planer om det foreløbig

Du er velkommen til at skrive til mig!

Anmeld

27. august 2010

BechHannibal

trunte24 skriver:

Hej allesammen.

Hilsen Line

Hej Line

Din historie minder utrolig meget om min Bortset fra jeg er 21 år og min kæreste er 27 år. Jeg kommer Århus C, hvor jeg bor i en andelsbolig med min kæreste, og vi venter vores første barn til februar er (16+1) idag

Derudover går jeg pt. herhjemme, da jeg i juni blev færdig med grundforløbet til kok, og blev gravid ( Så er det svært at finde elevplads) Har nu besluttet mig for at skifte branche og har derfor søgt ind på social og sundhedsskolen, som assistent. På længere sigt har jeg en drøm om at blive jordemoder Min kæreste er uddannet lærer, men er p.t ungdoms uddannelses vejleder

Snakke, pjatte og hygge lyder super skøn herligt Evt. snakke graviditet og fødsel

Anmeld

27. august 2010

annekarina

Hej Line.

Jeg kan se du søger en god veninde, det gør jeg osse...

Jeg er en pige på 35 år og jeg hedder Karina. Og jeg bor sammen med min mand Jens, der er 36 år i en lejlighed i Silkeborg. Sammen har vi tre børn ; Anita på 10 år, Benjamin på 6 år og Lucas på 5 år. Også venter vi baby til marts 2011.

Jeg arbejder som social og sundhedshjælper på et plejehjem og min mand arbejder i aftenvagt på grundfos.

Håber snart og høre fra dig, da jeg gerne vil have en god veninde man kan snakke med...

venlig hilsen Karina.

Anmeld

8. september 2010

Tina

Hej

Jeg er flyttet til århus for et halvt år siden og kunne også godt bruge nogle flere veninder her i byen.

Jeg er 27 år og bor sammen med min mand på 27 og min søn på 2, der udover er der endnu en på vej til Marts.

Jeg læser jordbrug og miljø på AU, hvor jeg er på 2. år af min bachlor. Der er ikke andre på mit studie med børn, så det kunne også være rart at møde andre der er studerende og har børn.

Så skriv endelig hvis du har lyst

Hilsen Tina

Anmeld

18. april 2011

Lunae

Vi er nogle Århus piger, som netop har oprettet en gruppe på facebook for at udvidde vores netværk! Hvis nogle af jer kunne være interesseret, så skriv endelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.