trunte24 skriver:
Hej allesammen.
Jeg hedder Line er 25 år og bor sammen med min kæreste på 23 år i Risskov ved århus. Jeg er gravid i 35 uge med vores første barn. En lille dreng som er et ønskebarn.
Kæresten og jeg har været sammen i 6 år og vi bor i et lejet hus med den dejlig have.
Jeg selv er nu på barsel fra pædagoguddannelsen, men er derudover uddannet salgsassistent og salgsleder inden for Coop Danmark.
Min kæreste er uddannet smed, men arbejder nu for Region Midt som serviceassistent.
Jeg/ vi er stille og rolige mennesker der bruger meget tid med vores familier og kærestens venner. Vi gå sjældent i byen, men det ser da
Da jeg for 6 år siden mødte min kæreste afbrød jeg kontakten med de venner og veninder jeg havde den gang, da det ikke var den type mennesker jeg ønskede at bruge mit liv på. Siden har jeg ikke haft nogle rigtige veninder eller venner, og jeg savner det meget.
Jeg synes det er svært at finde nye veninder nu hvor man er blevet ældre.
Jeg kunne godt tænke mig at lære nogle at kende, der bor her i Århus, da jeg ellers tror det bliver for besværligt at holde kontakten ved lige.
Om der er børn eller ej, betyder ikke så meget for mig, da det jeg søger er en jeg kan snakke, pjatte og hygge med.
Jeg vil beskrive mig selv, og også kæresten som modne mennesker, men derfor kan man jo godt lave fis og ballade
Jeg håber at høre fra nogle, da jeg virkelig kan mærke, at jeg trænger til en veninde at snakke med om alt det kæresten ikke gider høre på
Hilsen Line
Hej Line

Din historie minder utrolig meget om min

Bortset fra jeg er 21 år og min kæreste er 27 år. Jeg kommer Århus C, hvor jeg bor i en andelsbolig med min kæreste, og vi venter vores første barn til februar

er (16+1) idag

Derudover går jeg pt. herhjemme, da jeg i juni blev færdig med grundforløbet til kok, og blev gravid ( Så er det svært at finde elevplads) Har nu besluttet mig for at skifte branche og har derfor søgt ind på social og sundhedsskolen, som assistent. På længere sigt har jeg en drøm om at blive jordemoder

Min kæreste er uddannet lærer, men er p.t ungdoms uddannelses vejleder
Snakke, pjatte og hygge lyder super skøn herligt

Evt. snakke graviditet og fødsel