Halvvejs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.643 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Mettemus

Her er så mit første officielle mavebillede (dog påklædt, vist nok til alles bedste!?), taget i dag hvor jeg er 20+0. Undskylder for mystisk frisure der både er præget af hattehår og elastikfolder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Ranarupta

Mettemus skriver:

Her er så mit første officielle mavebillede (dog påklædt, vist nok til alles bedste!?), taget i dag hvor jeg er 20+0. Undskylder for mystisk frisure der både er præget af hattehår og elastikfolder.

Fiiiin babyhule!!

Og rigtigt fin moar!!

Anmeld

26. august 2010

blomst84

Hvor ser du godt ud og flot mave  Jeg vil gerne gætte på at der gemmer sig en lille dreng derinde  Vil du vide kønnet til MD scanningen? Det er dejligt at være halvvejs nu, kan selv mærke liv nu og hvor er det bare livsbekræftende  

Knus Sabrina 20+0

Anmeld

26. august 2010

Dansker I Holland

Hehe fin mave og der er da intet galt med dit hår Du er bare fin

Knus Sussie 28+3

Anmeld

27. august 2010

PeruBaby

Jubii, et billede af Mettemus Havde gået og forestillet mig hvordan du ville se ud. Hvor er det bare en fin mave du har. Skøn, skøn mama

Anmeld

27. august 2010

Mette.

Hvor ser du bare super godt ud!! - Og rigtig fin lille mave

Anmeld

27. august 2010

oo

nåååårh, du er FIN, Mette  og tillykke med milepælen!!

Anmeld

27. august 2010

LinLin

Skøn milepæl du nu også har nået - og fiiin mave!

Anmeld

27. august 2010

Koen.

Dejlig mavse og wow en mor bebs får sig

Anmeld

27. august 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Hvor ser du godt ud og flot mave  Jeg vil gerne gætte på at der gemmer sig en lille dreng derinde  Vil du vide kønnet til MD scanningen? Det er dejligt at være halvvejs nu, kan selv mærke liv nu og hvor er det bare livsbekræftende  

Knus Sabrina 20+0

Hvor sjovt - jeg er også selv 100% sikker på, at der gemmer sig en lille dreng i dybet. Det er svært at forklare hvorfor, det er bare en fornemmelse. Håber at få det bekræftet til MD (altså en lille pige vil også være mere end velkommen, jeg er bare så sikker på at det er en dreng). Ja det er så skønt at være halvvejs... og vildt! Men det bliver meget mere virkeligt med spark og møffen rundt i maven. Dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.