Anbefal en scanningsklinik - tak:O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Riksen

Hej!

I mandags var vi til MD-scanning, og det gik rigtigt fint. Møffe vokser som den skal og alt så fint ud - dejligt. Scanningssygeplejersken mente at Møffe er en pige, men ville ikke garantere noget eftersom Møffe lå med benene, så det ikke var helt tydeligt hvilket køn det var. I øvrigt lå den meget uroligt, så det var svært at få taget et godt billede - vi fik derfor kun et enkelt.

Kæresten og jeg overvejer nu at købe os til en kønsscanning, både for at tjekke om det nu også er en pige, men også for at få nogle gode billeder, som vi kan se på indtil fødslen i januar - som jo er evigheder væk!

Kan I anbefale en god scanningsklinik i København eller omegn? Jeg har hørt godt om Scanningsjordemoderen... Hvad mener I?

- Rikke 19+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

dorthemus

Jeg er blevet scannet hele tre gange på scanningsklinikken i Kbh: tryghedsscanning, kønsscanning og 3D scanning.

Super service

Anmeld

26. august 2010

Riksen

dorthemus skriver:

Jeg er blevet scannet hele tre gange på scanningsklinikken i Kbh: tryghedsscanning, kønsscanning og 3D scanning.

Super service

Ok, tak! Det vil jeg undersøge nærmere

Anmeld

26. august 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Super service

Dem kan jeg også vermt anbefale!!

Jeg fik også af vide ved MD-scanning at "Det ligner en pige meeeeen..".

Så vi besluttede os også for en kønsscanning for at være sikre inden vi begyndte baby-shopping

Da vi kom derud ville hun ikke ligge så hun kunne se kønnet, fik en tid til dagen efter uden ekstra betaling og de var super søde og grundige!

Anmeld

26. august 2010

Maria.

Maria. skriver:

Dem kan jeg også vermt anbefale!!

Jeg fik også af vide ved MD-scanning at "Det ligner en pige meeeeen..".

Så vi besluttede os også for en kønsscanning for at være sikre inden vi begyndte baby-shopping

Da vi kom derud ville hun ikke ligge så hun kunne se kønnet, fik en tid til dagen efter uden ekstra betaling og de var super søde og grundige!

Hun sagde i øvrigt at hun var 200% sikker på at det var en pige..

Anmeld

26. august 2010

Silvermist

Jeg kan varmt anbefale Scanningsjordemoderen. Jeg blev scannet hos Scanningsjordemoderen under begge mine graviditeter. De er bare super søde og proffessionelle.

www.scanningsjordemoderne.dk

Anmeld

26. august 2010

VIPpigen

Siger også scanningsklinikken. Hvis de har samme gode service som vi fik i kolding, så er det super. Det tog rigtig lang tid før hun ville sige hun med sikkerhed kunne se det var en pige, så da hun fik billedet der viste det præcis, viste hun os det første hvor hun var 99% sikker, og forklarede hvorfor hun lige skulle være sikker.

Lillepigen lå hele tiden med krydset ben, så tro vi lå i lidt over de 30 min de sætter af til kønsscanningen, før vi vidste det med sikkerhed. Da vi 3 uger senere er til MD spørger vi, og hun scanner i 5 sek, og siger hun også vil holde på det bliver en pige. Så det satser vi da på. Og så har vi tid til om 3 uger til 3D/4D... Og en rabat på 200,- dertil også fordi vi fik lavet kønsscanningen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.