gave til brudepar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. august 2010

charlottekri

hvad dælen skal jeg finde på??

næste lørdag skal vi til "bryllupsfest"

et hold venner skal giftes på rådhuset og har inviteret os til middag om aftenen hjemme hos dem selv... (drukparty er jeg sikker på). de er lige flyttet sammen i et lejet hus.

men hvad dælen giver man i bryllupsgave?? jeg tænker lidt på noget pynt til væggene (de ønsker sig herstal eller en postkasse...) jeg aner intet om hvad de har eller ikke har...

hjælp!

knus charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

maria_wlt

Vi fik et sæt elefanter i sølv... Elefanter har den samme partner hele livet nemlig... ELSKER DEM og ønskede intet i den dur

Anmeld

26. august 2010

JulieE

charlottekri skriver:

hvad dælen skal jeg finde på??

næste lørdag skal vi til "bryllupsfest"

et hold venner skal giftes på rådhuset og har inviteret os til middag om aftenen hjemme hos dem selv... (drukparty er jeg sikker på). de er lige flyttet sammen i et lejet hus.

men hvad dælen giver man i bryllupsgave?? jeg tænker lidt på noget pynt til væggene (de ønsker sig herstal eller en postkasse...) jeg aner intet om hvad de har eller ikke har...

hjælp!

knus charlotte

Hvad med et sæt champagneglas, måske fra et glaspusteri elt efter budgettet, og en flaske champagne arrangeret flot i en kurv.

Anmeld

26. august 2010

Na-Wi

Hvad med at give dem en af alle de mange oplevelser man kan købe rundt omkring bla Kvickly har nogle forskellige ting man kan kaste sig ud i  .. Ellers kan du besøge www.oplevelsesgaver.dk der er alt du kan tænke dig til

Anmeld

26. august 2010

Englebisse

Vi skal selv til bryllupsfest her på lørdag, De er blevet gift, men nu vil de så holde en fest. De har ingen ønsker, men synes ikke vi vil komme tomhændet. Så jeg går med tankerne om at købe et stor stueplante med potte til og måske ligge et par flasker rødvin og chokolade til.

Anmeld

26. august 2010

quity

Uden at have læst de andre svar, giver jeg lige en ide.

Jeg har lige afleveret en gave til et par der skulle giftes. Jeg gav dem to biograf billetter (købt i kvickly). Hos mig skulle det kun være en lille ting, da jeg ik skulle med til brylluppet,men der skulle være en lille ting.

Hvis det skal være lidt mere, kunne man jo give både en middag og biograf. Her hvor jeg bor kan man på Jensens bøfhus få noget der hedder bøf og bio

Anmeld

26. august 2010

charlottekri

tusind tak for alle jeres svar!

jeg havde tænkt mig at de skulle have noget de kunne gemme (pyntegenstand el.lign.) for en middag med bio bliver jo lidt hurtigt glemt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.