Sex??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

rasser32

Pia skriver:

Havde fået to stikpiller i forbindelse med igang sættelse den 14 juni 2009, men der skete ikke en skid.
En kl 15 om eftermiddagen og en kl 22 om aftene..
MEn der skete ikke en skid..
Så vi gik hjem og havde sex kl 23 om aften og igen kl 7.30 om morgen den 15 juni 2009.
Skulle så møde kl 9 på sygehuset for og få en pille mere og vandet skulle tages.
Men kl 8.30 begynder veerne og så komme de ellers bare i en strid strøm. Kl 10 er de i fuld sving og jeg er 3 cm åben. Kl 10.45 er hun født og jeg er ikke et sekund i tvivl om at de var sexen der gjorde det..
Og det var min jm også meget overbevist om det var

Så tror helt klart på det hjælper...

det lød til at være lige op over ss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Pia

rasser32 skriver:

det lød til at være lige op over ss

He he ja det må man sige..
Jm sagde også bagefter, at det er det de kalder en lyn fødsels..
Og manden troede ikke helt på mig der om morgen da jeg forlangte sex.. Men han adlød pænt

Anmeld

26. august 2010

rasser32

Pia skriver:

He he ja det må man sige..
Jm sagde også bagefter, at det er det de kalder en lyn fødsels..
Og manden troede ikke helt på mig der om morgen da jeg forlangte sex.. Men han adlød pænt

griner nåede i overhovdet at gøre jer ren griner

Anmeld

26. august 2010

bette

jeg fik veer 15-30 min efter sex... så her virkede det i den grad haha

Anmeld

26. august 2010

Camilla_a

2 timer efter sex gik vandet

Anmeld

26. august 2010

Pia

rasser32 skriver:

griner nåede i overhovdet at gøre jer ren griner

Jo jo det nåede vi..
Og jeg havde heller ikke veer da jeg ringede ud på fødegangen og sagde at stikpillerene heller ikke havde hjulpet natten over.. Men små ti minutter efter skulle jeg da lige hilse og sige jeg havde veer,... og så gik det som skrevet stærkt..

men vi har grinet en del af det siden hen.

Anmeld

26. august 2010

rasser32

Pia skriver:

Jo jo det nåede vi..
Og jeg havde heller ikke veer da jeg ringede ud på fødegangen og sagde at stikpillerene heller ikke havde hjulpet natten over.. Men små ti minutter efter skulle jeg da lige hilse og sige jeg havde veer,... og så gik det som skrevet stærkt..

men vi har grinet en del af det siden hen.

30 min før vi kørte var vi næsten lige startet på runde 2 ss

Anmeld

26. august 2010

Pia

rasser32 skriver:

30 min før vi kørte var vi næsten lige startet på runde 2 ss

Ja hva gør man ikke for og få gang i fødslen.. særlig når man som jeg var gået 14 dage over tid..
Og da hun var mit andet barn var jeg da bare så sikker på at jeg skulle føde 14 dage før tid.. Men jeg blev sku snydt gjorde jeg..
Hun var stædig og ville ikke ud.. Og skulle da hilse og sige hun er lige så stædig irl

Anmeld

26. august 2010

rasser32

Pia skriver:

Ja hva gør man ikke for og få gang i fødslen.. særlig når man som jeg var gået 14 dage over tid..
Og da hun var mit andet barn var jeg da bare så sikker på at jeg skulle føde 14 dage før tid.. Men jeg blev sku snydt gjorde jeg..
Hun var stædig og ville ikke ud.. Og skulle da hilse og sige hun er lige så stædig irl

vi var ikke kommet så langt kun oralt

Anmeld

26. august 2010

Pia

rasser32 skriver:

vi var ikke kommet så langt kun oralt

Ihh det har du jo helt misforstået søde..
Oralt hjælper ikke noget..  det er jo ikke manden der skal nyde lige der.. Han skal bare yde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.