Hej Piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juli 2008

fam.4xc

så prøver jeg efter opfordring fra flere af jer skønne tøser at finde mig en plads herinde :D

Kram Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

Jan9e D

Hej Camilla.

Og velkommen til.

Ja undskyld jeg ikke skriver her på vores mødregruppe før nu, men har er virkeligt ikke sket det store så det er ikke fordi at jeg kikker her så ofte. Men som man siger bedre sent end aldrig ;)

Umiddelbart er vi jo kun 3 i denne gruppe, dvs Siber, dig og mig. Men håber da at der kommer flere med tiden der finder ud af denne site er 100 gange bedre end netbaby.

Stort (H) Jannie

Anmeld

2. august 2008

Siber

Hej Camilla,

godt du fandt os.
Ja jeg kigger hellere ikke så meget på maj05, men det vil jeg da gøre nu, selv om vi kun er tre!

Håber i havde en dejlig dag i går

Knus Siber

ps hvordan går det Caroline i BH?

Anmeld

3. august 2008

fam.4xc

Halløj du!!!

Det går super med Caroline og BH - hvem sku lige ha forstillet sig det :D Vores stille pige er nu blevet det de kalder en leder type, som snakker konstant og hele tiden :)

Lige nu har hun dog ferie i 14 dage, så det er vores øre der er trætte disse dage :P

Og hvad med hos jer - går det også godt??

Regner med at trække en masse erfaringer ud af dig når jeg skal til at starte job igen ;)

Kram Camilla

Anmeld

6. august 2008

Siber

hey hey, kan se du skal til min føde ø! Rigtig god ferie!

Her går det også godt! Men det har fandema været hårdt! Johanna er ørebarn, og fik lagt dræn i i maj måned, og har været en helt anden lige siden, det er rigtig dejligt! Men jeg har ikke rigtig nydt min barsel, desværre (ikke sådan som jeg havde forstillet mig jeg skulle) Johanna har bare grædt og grædt......det har virkelig stillet vores lille fam. på en prøve! Men nu går alt godt!
Alma er også en rigtig lille snak sagelig pige, det er sådan at man nogen gange siger, nu må du lige være lidt stille! Hun stor trives også i BH. Lige nu er hun på ferie på Bornholm hos bedstemor og bedstefar. Hun har været der siden fredag, og jeg savner hende bare rigtig meget!

Ja du spørger bare løs om mine erfaringer når du skal starte på job :P Det bliver en helt ny hverdag, som man lige skal vænne sig til!

Rigtig god ferie!
Knus Siber

Anmeld

12. juni 2010

Lena 2*

Hej med jer i tre. jeg vil gerne tilslutte mig denne gruppe. jeg har en pige Amanda fra den 14. maj 05 så vil være fedt at snakke med nogen der selv har børn fra den periode. skal man meldes ind i den gruppe der hedder 05 og evt hvordan gør man det, jeg er ny herinde, skal nok skrive lidt mere om mig selv sener.

Hilsen lena

Anmeld

17. juli 2010

Siber

Lena 2* skriver:

Hej med jer i tre. jeg vil gerne tilslutte mig denne gruppe. jeg har en pige Amanda fra den 14. maj 05 så vil være fedt at snakke med nogen der selv har børn fra den periode. skal man meldes ind i den gruppe der hedder 05 og evt hvordan gør man det, jeg er ny herinde, skal nok skrive lidt mere om mig selv sener.

Hilsen lena

Velkommen til

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.