Hvornår læge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. august 2010

birthee

Hvornår var I til den første undersøgelse hos lægen??? Jeg spørger, fordi jeg først skal derned når jeg er 9+2, hvilket jeg synes er sent i forhold til da jeg ventede frederik... der var jeg dernede ikke senere end 8+ lidt til, da vi fortalte det til vores familie efter jeg havde været til læge... Så hvornår har I været afsted, hvornår skal I afsted???

Mvh Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

metlou

Jeg skal imorgen (glæder mig!!) og da er jeg 7+2.

Der står på min læges hjemmeside at de gerne vil se én når man er i 8. uge, så jeg er enig i at det er lidt længe for dig at vente. 

Held og lykke med at få "forhandlet" en tidligere tid hjem. Det synes jeg du skal prøve.

Mvh Mette

Anmeld

27. august 2010

deline

Jeg skal til lægen tirsdag og der er jeg 8 + 1 så synes også 9 + lyder lidt længe og vente, og som ovenstående skrev ville jeg nok også prøve at få en tid lidt tidligere.

Line

Anmeld

27. august 2010

birthee

Jeg havde en tid torsdag i næste uge (8+5), men min chef har lavet om på arbejdsplanen, og jeg kunne ikke få fri til det  jo, hvis jeg selv ville betale min fridag... eller køre på arbejde, hjem til læge, køre på arbejde igen og så hjem - men økonomien er ikke lige til at køre 100 km på en dag... Jeg spurgte så om de havde en tid senere den dag, eller om fredagen... Det havde de ikke, og der blev ikke taget blodprøver om fredagen... Men de siger jo også det bare skal være mellem 6.-10. uge... Men efter hvad jeg lige kan finde ud af, så i og med at jeg vil være 9+2, så vil jeg være fulde 9 uger henne og lidt til??? Synes stadig det er sent, men de siger at det gør ikke noget... Det er ligesom bare for at være sikker på om lægen mener jeg har samme termin som jeg selv har regnet mig frem til...

Anmeld

27. august 2010

metlou

Ja det er ikke fordi det gør så meget at vente en uge fra eller til. Og det lader sørme til at du har gjort hvad du kunne.

Jeg var som sagt ved lægen idag - og der skete ikke det helt vilde. Lægen stillede os begge en masse spørgsmål om sygdom i familien og der blev oprettet journal. Og så fik jeg en hurtig gynækologisk. 

Men det var egentlig bare superhyggeligt at sidde der begge to og tale om at være gravid. Det gør det hele lidt mere virkeligt

Mvh Mette

Anmeld

1. september 2010

puslepigen

Ja jeg har fået en tid ved lænen når jeg er 10 +1 henne, lægen siger at det er den bedste tid og tage blodprøverne på.men jeg tror det afhønger meget hvad den enktle læge mener.

Anmeld

1. september 2010

langt om længe

jeg skal i morgen torsdag....

Og jeg glæder mig bare helt vild... for ud over de 2 hjemmetests og ømme bryster, så føler jeg mig slet ikke gravid. derfor er jeg også lidt hmm.... nervøs om det nu også er rigtigt nok. kender i det

Anmeld

1. september 2010

_-Kathrine-_

Jeg skal d. 14 september, og der er jeg 9+2... Syns også det er længe at gå.....Tror det er meget forskelligt fra læge til læge..!

Anmeld

2. september 2010

Line Højdal

Jeg skal fredag d. 10/9 og er så i 8+6... er glad for at jeg ikke skal vente længere, er så spændt og nervøs for om man nu kan se det lille hjerte slå - vil så gerne have et tegn på liv derinde... Det er stadig så uvirkeligt synes jeg!

/Line

Anmeld

3. september 2010

Linse79

Jeg har bestilt tid til den 17/9 der er jeg 8 + 0 hvilket jeg tænkte var meget normalt, jeg har selv valgt dagen online

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.