hvor lang tid før ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. august 2010

MarieMor

... begyndte i at planlægge jeres bryllup ???

manden og jeg snakker om at blive gift i januar , men ved ikke om det er for tidligt og om vi kan nå det hele .. kan slet ikke overskue alt det der skal planlægges .. så ville høre hvor lang tid før i gik i gang med forberedelserne ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

L.J.L

Jeg tror det kommer an på hvilket bryllup i ønsker.

Vi gik først i gang med planlægningen et par måneder før vi blev gift, men vi blev også gift på rådhuset og holdte havefest hos svigerfamilien for 30 mennesker, så det krævede heldigvis ikke den store planlægning

Anmeld

26. august 2010

TbCp

linselouise skriver:

Jeg tror det kommer an på hvilket bryllup i ønsker.

Vi gik først i gang med planlægningen et par måneder før vi blev gift, men vi blev også gift på rådhuset og holdte havefest hos svigerfamilien for 30 mennesker, så det krævede heldigvis ikke den store planlægning

Heh og jeg kan som sædvanlig hoppe på dit indlæg når der snakkes bryllupper

Min mand friede i maj og vi blev gift i august.... så 3 mdr. brugte vi på at få alt arrangeret

Anmeld

26. august 2010

misslea

MarieMor skriver:

manden og jeg snakker om at blive gift i januar , men ved ikke om det er for tidligt og om vi kan nå det hele .. kan slet ikke overskue alt det der skal planlægges .. så ville høre hvor lang tid før i gik i gang med forberedelserne ??

Min mand friede d. 07.07.07 - og vi blev gift et år efter - d- 02.08.08!!!

Vi brugte et år på at planlægge.... hvilket var fint for os!! MEN det skal også lige siges, at det var et rimelig stort bryllup

Så ja - jeg vil også sige, at det kommer meget an på, hvilken type bryllup I har i tankerne...

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

26. august 2010

Mette 28

Vi begyndte at planlægge i september 2008, da mange lokaler lejes ud i godt tid, og vi blev gift 1 august 2009.. Personligt synes jeg det var rart med god tid da der er mange ting og detaljer der skulle være helt perfekt for os... Men stort tillykke med det

Anmeld

26. august 2010

K&S

MarieMor skriver:

Min mand friede den 14. oktober - og vi blev gift den 1. september året efter - så vi (nok mest mig) brugte et lille års tid på planlægningen  jeg synes, det var dejligt med masser af tid, men som andre har skrevet - så kommer det jo an på, hvilken type bryllup, I ønsker

Anmeld

26. august 2010

L.J.L

TbCp skriver:

Heh og jeg kan som sædvanlig hoppe på dit indlæg når der snakkes bryllupper

Min mand friede i maj og vi blev gift i august.... så 3 mdr. brugte vi på at få alt arrangeret

Vi har god smag for bryllupper

Anmeld

26. august 2010

TbCp

linselouise skriver:

Vi har god smag for bryllupper

Det er da det vi har

Anmeld

26. august 2010

Fru Dinesen

Vi var igang et helt år før ..... vi var 60 + børn og en hel del at planlægge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.