Termin i morgen, uhh..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

TineA

Maise skriver:

ja det er meget normalt, andre er heldige at det tager kortere tid.

Har sjældent hørt om 22 timer, måske fra den allerførste ve hvor intervallet ikke er så stort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Maria.

Tine2104 skriver:

Har sjældent hørt om 22 timer, måske fra den allerførste ve hvor intervallet ikke er så stort

Hvor spændende.. Held og lykke.. Du skal ikk være nervøs.. Det hele kommer af sig selv..

Anmeld

26. august 2010

Shibby

Det skal sgu nok gå. Din krop er bygget til det her,-du kan klare det her ^^

Anbefaler: Varmt vand til lindring af smerter ^^ Varmepuder  En sportsflaske med isvand,en der har bare liidt forstand på massage samt epedural blokade

Håber du får en fantastisk fødsel,og ja det kommer til at gøre ondt ^^

Da jeg var førstegangsfødene tog det 6 timer og 34 minutter fra vandet var væk til mikkel var ude-ikke alle oplever de 22 timer i snit

Det var sgu ikk så slemt.. Hvis du har set mikkels fødsel på kanal4 har du sikkert set at jeg satte mig op mellem veerne og spurgte:

mig:Er hovedet ude???

Jordemoderen:Nej..

Mig: PIS! Hvorefter jeg opgivene knalder hovedet tilbage på hovedpuden 

Anmeld

26. august 2010

Maise

Tine2104 skriver:

ja ja far 1 ve. hver 7 minut. efter 5 timer hver 4 minut. men fik både morfin, rygmarvsbedøvelse og ve-drop. endte i AKS. Så ikke en helt almindelig fødsel.

Anmeld

26. august 2010

TineA

Maise skriver:

ja ja far 1 ve. hver 7 minut. efter 5 timer hver 4 minut. men fik både morfin, rygmarvsbedøvelse og ve-drop. endte i AKS. Så ikke en helt almindelig fødsel.

Det lyder meget ubehageligt

Anmeld

26. august 2010

TineA

Maria. skriver:

Hvor spændende.. Held og lykke.. Du skal ikk være nervøs.. Det hele kommer af sig selv..

Tak ska du have

Anmeld

26. august 2010

Maise

Tine2104 skriver:

Det lyder meget ubehageligt

ja men var mentalt med hele vejen så egentlig ok, men laaaaaaaang tid mand. satser på hurtigere fødsel næste gang. rygmarvsbedøvelse og kontrol over vejrtrækning var guld værd. Du skal nok klare det. pludsselig er man i det og så tager man det derfra og de er super til at hjælpe en igennem på fødeafd.

Anmeld

26. august 2010

TineA

Shibby skriver:

Det skal sgu nok gå. Din krop er bygget til det her,-du kan klare det her ^^

Anbefaler: Varmt vand til lindring af smerter ^^ Varmepuder  En sportsflaske med isvand,en der har bare liidt forstand på massage samt epedural blokade

Håber du får en fantastisk fødsel,og ja det kommer til at gøre ondt ^^

Da jeg var førstegangsfødene tog det 6 timer og 34 minutter fra vandet var væk til mikkel var ude-ikke alle oplever de 22 timer i snit

Det var sgu ikk så slemt.. Hvis du har set mikkels fødsel på kanal4 har du sikkert set at jeg satte mig op mellem veerne og spurgte:

mig:Er hovedet ude???

Jordemoderen:Nej..

Mig: PIS! Hvorefter jeg opgivene knalder hovedet tilbage på hovedpuden 

Tak for de beroligende ord

Det er utroligt at glæde sig så meget samtidig med, at man frygter det lige så meget.

Jeg håber bare på, at alt går fint - som du beskriver det , det lyder jo til at have været til at holde ud

Anmeld

26. august 2010

BinaMor

hver gang der kommer en ve så tænkt på et farvorit tidspunkt i dit liv. dit første kys, da du stod med graviditets testen.

og ellers så hver gang der kommer en ve så tænk: ja! en mindre ve at komme igennem!"

og til sidst..

nu har jeg født 2 gange (begge uden bedøvelse) og.. ja self gør det ondt og man tror ikke på man er bygget til det når det står på.. meen.. man klare det, blir stolt over det og vil gøre det igen.

tag det som en positiv oplevelse. pskyen gør SÅ MEGET i en fødsel. så hvis man allerede fokuserer for meget på smerterne nu så gør man det underbevist også værre.

og.. den følelse når baby kommer op så skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.