Ubehagelig oplevelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Happiness

Jeg var for lidt siden ude og løbe. Har ikke løbet i laaaang tid, men cykler 1-3 gange på motionscykel i ca. 40-50 min, i ret høj fart. Og cykler 9 km ialt om dagen, til og fra job. Så vil ikke mene at jeg er i dårlig form.

Men efter jeg havde løbet i 1-1,5 km, blev jeg nød til at stoppe. Fik MEGET ondt i maven. Ikke sidestik eller muskler, men inden i maven. Jeg måtte gå tilbage, hvliket gjorde sindsygt ondt. Jeg blev svimmel, og måtte ligge mig ned i sengen med koldt på maven. Og fik småkvalme

Har fået det bedre nu, men er stadig lidt tåget, og føler mig bestemt ikke godt tilpas

Er der nogen der har prøvet lignende, eller ved hvad det kunne være???? Det var bare sindsygt ubehagelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Happiness

Slet ingen der har en ide om hvad det kan være ?

Anmeld

26. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hm, havde du spist før du tog ud?

Jeg har nogle gange prøvet at få mærkeligt ondt i maven - sådan indeni som du beskriver, og det hænger for mit vedkommende sammen med for meget/tung mad for tæt på løb.

Anmeld

26. august 2010

MaybeMe skriver:

Jeg har nogle gange prøvet at få mærkeligt ondt i maven - sådan indeni som du beskriver, og det hænger for mit vedkommende sammen med mad for tæt på løb.

Anmeld

26. august 2010

<3

Øh nej men jeg ville nok vende det med en læge... For det lyder mærkeligt.

God bedring.

Anmeld

26. august 2010

Happiness

Alexis skriver:

Jeg har nogle gange prøvet at få mærkeligt ondt i maven - sådan indeni som du beskriver, og det hænger for mit vedkommende sammen med mad for tæt på løb.

Ja det kan godt være... Havde spist kort inden.

Så er jeg mere rolig. For blev sgu lidt urolig for der var noget galt. Må prøve igen imorgen, og så først løbe 1 time efter jeg har spist.

Anmeld

26. august 2010

MaybeMe skriver:

Ja det kan godt være... Havde spist kort inden.

Så er jeg mere rolig. For blev sgu lidt urolig for der var noget galt. Må prøve igen imorgen, og så først løbe 1 time efter jeg har spist.

Ja prøv det.

Man siger helst ingen måltider i 2-3 timer inden. 1 time er faktisk ikke nok for mig, hvis det er et hovedmåltid. Er det til gengæld et let mellemmåltid som lige skal give energi, så plejer det at være fint efter en times tid. Kan dog godt spise et stykke frugt, avokado, eller lignendne op til en halv time inden løb.

Prøv dig lidt frem. Håber det er løsningen. Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.