Fostervandsprøve gør ikke ondt - men det gør ventetiden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. august 2010

ludo2505

aldrig har dagene gået så langsomt som fra i sidste uge hvor jeg sad på kvindeambulatoriet med beskeden "risikovurdering 1:28" til i går eftermiddags da svaret fra fostervandsprøven kom....

Heldigvis var svaret positivt, det er en lille pige og alt ser rigtigt ud :-) men VENTETIDEN var et mareridt - der er babyer overalt, barnevogne og småtøj i alle butikker og alle snakker om babyer når man er der - Naa nok lidt overdrevet men sådan føltes det...

Jeg sender en venlig tanke til jer derude, der kommer ud for samme tur - og vil da lige give et råd med på vejen, FORTÆL jeres omgivelser hvad I venter på, så forstår de bedre de (endnu større) humørsvingninger de oplever i jeres nærvær...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Lotte14

ludo2505 skriver:

aldrig har dagene gået så langsomt som fra i sidste uge hvor jeg sad på kvindeambulatoriet med beskeden "risikovurdering 1:28" til i går eftermiddags da svaret fra fostervandsprøven kom....

Heldigvis var svaret positivt, det er en lille pige og alt ser rigtigt ud :-) men VENTETIDEN var et mareridt - der er babyer overalt, barnevogne og småtøj i alle butikker og alle snakker om babyer når man er der - Naa nok lidt overdrevet men sådan føltes det...

Jeg sender en venlig tanke til jer derude, der kommer ud for samme tur - og vil da lige give et råd med på vejen, FORTÆL jeres omgivelser hvad I venter på, så forstår de bedre de (endnu større) humørsvingninger de oplever i jeres nærvær...

Jeg fik selv tallene 1:20, så jeg kender godt til det, og ja, ventetiden var simpelthen frygtelig, og jeg har aldrig oplevet så lange nogle dage som den gang.

Men tillykke med den lille pige og det dejlige svar.

Anmeld

26. august 2010

IAH

Mange gange tillykke med det gode svar..

Anmeld

27. august 2010

Moaaar <3

Tillykke med det dejlig svar =)

Da jeg var til nf, var det en fredag og da vi efter have ventet i 20min på at komme ind til scan , kommer hun endelig ind og henter os. Og fortæller at deres system er gået ned så hun kan ikke give os det endelig risko tal. Men hun ville stadig scanne mig, og mens hun måler siger hun , der skulle ikke være noget. og efter scanningen siger hun at hvis ikke hun ringede med svarne idag ville jeg først høre fra hende mandag ...oh gud sikke en weekend, jeg lavede ikke andet end at tænke og tænke, og den ventetid til mandag formiddag var laaaaang.
Der var 7-9-13 ikke noget , men at vente på sådan et svar var nærmest ved at ætse mig op.

Sorry lige et sidespring...

Anmeld

30. august 2010

karina pigen

mit tal hed 1: 228 så jeg fik taget en moderkagebiosi, og ved ik om den er ppå samme måde som en fostervandsprøve men en moderkagebiosi gør fandme ondt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.