Ny på siden og stolt medlem af gruppen for 2. kvartal 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Line Højdal

Hej alle!

Så er jeg endelig gravid... eller endelig kan jeg vist ikke tillade mig at sige, da min mand og jeg har været så heldige at det er lykkedes i første forsøg  Men ihhh, hvor jeg har været skruk længe!!

Min egen udregning siger termin d. 16/4, men jeg er ikke helt sikker, da min cyklus har været noget ustabil... Så jeg glæder mig til første scanning og til at se livet derinde - det er så underligt at der sker så meget inden i én som man ikke kan se... man kan kun fornemme at der sker noget i ens krop som man ikke er herre over - vildt underligt.. og dejligt!!

Bekymringerne er der selvfølgelig også... håber virkelig at den lille spire bliver derinde
Håber jeg kan finde støtte her hos jer - der er helt sikkert andre der har det lige som mig

Mange lykkelige hilsner fra Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

birthee

Hejsa, og velkommen i gruppen  jeg har termin den 9. april efter egne beregninger, og er da også spændt på den første skanning.... Tillykke!!!

Anmeld

27. august 2010

deline

Mange gange tillykke og velkommen til gruppen.

Min termin ligger efter egne beregninger den 11 april så jeg venter også med længsel på at se det lille pus og vide at alt er i orden

Line

Anmeld

27. august 2010

Line Højdal

Ihh, det bliver spændende at følge jer herinde også..

Har i børn i forvejen, eller er det første gang i venter jer? Jeg er gravid for første gang og er simpelthen så spændt på det hele!!

Tak for hilsnerne - og tillykke til jer også

Anmeld

3. september 2010

birthee

Jeg har en dreng i forvejen på 3 år, men synes det er ligeså spændende nu... Glæder mig meget til jeg skal til læge på mandag, og have den første samtale, undersøgelse mv...

Anmeld

3. september 2010

Line Højdal

Ihh hvor spændende... Gid det var mig!

Men, min første samtale + scanning er også tæt på - det er på fredag om en uge (10/9)... glæder mig som et lille barn, men frygter det også - er rædselsslagen for at alt ikke er som det skal være! Men mon ikke det er det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.