Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KajaHH skriver: Jeg er heller ik særlig god til det med priser og jeg er helt ny herinde, så jeg ved ikke hvad folk plejer at tage for tingene.
Jeg er heller ik særlig god til det med priser og jeg er helt ny herinde, så jeg ved ikke hvad folk plejer at tage for tingene.
Hva er det for en flyverdragt du vil ha med?
Hva siger du til 20 kr pr bukse par og 10 kr par bluse ?? Så har vi et udgangspunkt ellers må du byde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her ses det samlet
bukser og bluser
Sommer tøj kan jeg ikke bruge
Det er nemlig til nu jeg skal bruge tøjet og en flyverdragt
Men jeg viser lige manden det når han kommer hjem og så giver jeg lige besked igen, er det iorden?
KajaHH skriver: Sommer tøj kan jeg ikke bruge Det er nemlig til nu jeg skal bruge tøjet og en flyverdragt Men jeg viser lige manden det når han kommer hjem og så giver jeg lige besked igen, er det iorden?
Ja det er helt iorden
Så kan du altid skrive hva for noget tøj du vil ha, så finder vi en go pris, hvis det er
Kan vi ikke finde en samlet pris for tøjet,på nær korte bukser og kort ærmede bluser.
Og flyverdragten for nu har jeg vist manden det, og han synes også det er meget pænt,og vi mangler virkelig tøj nu, og pengene er desværre ikke så store
Kan vi ikke finde en samlet pris for tøjet,på nær korte bukser og kort ærmede bluser. Og flyverdragten for nu har jeg vist manden det, og han synes også det er meget pænt,og vi mangler virkelig tøj nu, og pengene er desværre ikke så store
Hva siger du til 400 pp. så får du alt hva jeg har af lange bukser, lange ærmet bluser + body'er og flyverdragt ??
Vi snakkede om 300 om det ville være iorden, for jeg vil virkelig meget gerne ha det til Markus (min søn). GG
KajaHH skriver: Vi snakkede om 300 om det ville være iorden, for jeg vil virkelig meget gerne ha det til Markus (min søn). GG
JAmen det kan vi godtr sige, men porto'en bliver 75 kr som du så skal betale oven i
Det er bare en aftale, sender du det bare til mig så,og hvordan afregner vi???
KajaHH skriver: Det er bare en aftale, sender du det bare til mig så,og hvordan afregner vi???
Jeg sender et konto nr. til dig, så når jeg har modtaget pengene skriver jeg det til dig og sender pakken samme dag
Sådan plejer jeg at gøre i hvertfald
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128