Wee, kønsscanning om en uge!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

BechHannibal

82TI skriver:

Jeg kunne heller ikke dy mig.... Men jeg betalte så 1100 kr for det, Så hvis de ikke kunne se det fordi den lille ligger med samlede ben, ville jeg få en ny scanningstid... Ved du om du får det :-)... Ville være ærgeligt at komme derind og vide du selv skal betale for en ny scanningstid :-(....
Men jeg synes det var rart at få kønnet af vide.... synes heller ikke jeg kunne vente til jeg var i uge 20 hehe...
Så held og lykke bliver da spændende :-)

De skriver at der er garanti efter 17+0 så jeg regner da med at få det afvide under alle omstændigheder

Det er så svært at vente, man laver jo ikke andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Mor til prinsessen :-)

BechHannibal skriver:

De skriver at der er garanti efter 17+0 så jeg regner da med at få det afvide under alle omstændigheder

Det er så svært at vente, man laver jo ikke andet

okay... På alma klinikken hvor jeg blev scannet på sjælland, der får man en gratis scanning i tilfælde af baby ligger med krydsede ben.... Det står på deres hjemmeside :-)

hehe ja tiden den kan kun gå for langsomt!! Har du en fornemmelse for kønnet? Det havde jeg... og den passede hehe:-)

Anmeld

31. august 2010

BechHannibal

82TI skriver:

okay... På alma klinikken hvor jeg blev scannet på sjælland, der får man en gratis scanning i tilfælde af baby ligger med krydsede ben.... Det står på deres hjemmeside :-)

hehe ja tiden den kan kun gå for langsomt!! Har du en fornemmelse for kønnet? Det havde jeg... og den passede hehe:-)

Det må være noget i den stil de gør her også tror jeg, når de skriver garanti

Jeg havde først en fornemmelse af at det er en pige, men nu tror jeg mere og mere det er en dreng Så jeg ved det ærlig talt ikke.

Anmeld

1. september 2010

Mor til prinsessen :-)

BechHannibal skriver:

Det må være noget i den stil de gør her også tror jeg, når de skriver garanti

Jeg havde først en fornemmelse af at det er en pige, men nu tror jeg mere og mere det er en dreng Så jeg ved det ærlig talt ikke.

hehe... glæder mig til at høre hvad der bliver.... Det synes jeg altid er sjovt :-) (selvom det i sidste ende er ligemeget, men det er meget sjovt at have en forestilling om hvem det er i mavsen synes jeg)

Anmeld

1. september 2010

Moaaar <3

BechHannibal skriver:

Jeg har lige bestilt en kønsscanning på torsdag hvor jeg er 17+0 præcis Kunee altså ikke vente mere, når man ved muligheden er der for det! Glæder mig såååå meget

Uh deler lige spændingen med dig, jeg skal også afsted på torsdag
glæder mig helt vildt

Anmeld

1. september 2010

BechHannibal

Æblekage skriver:

Uh deler lige spændingen med dig, jeg skal også afsted på torsdag
glæder mig helt vildt

Torsdag, er j jo imorgen

Anmeld

1. september 2010

piadas

Jeg skal afsted imorgen - glæder mig også heeeeelt vildt!

...og så er det endda først kl. 18.45, så det bliver en lang dag!

Det bliver bare fantastisk - også bare, at se vores to ældste børns ansigter, når de ser deres lillebror eller søster på skærmen. De glæder sig også helt vildt! Jeg håber bare alt er som det skal være, så er jeg tilfreds.

Knus Pia 18+1

Anmeld

2. september 2010

Moaaar <3

BechHannibal skriver:

Torsdag, er j jo imorgen

altså her det først d.9

Anmeld

2. september 2010

BechHannibal

Vi skal have en lille pige

Wee.. Jeg er bare så glad lige nu

Anmeld

2. september 2010

AnneBJ

BechHannibal skriver:

Vi skal have en lille pige

Wee.. Jeg er bare så glad lige nu

Tillykke med prinsessen! så var det første fornemmelse holdt stik!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.