Molo - normal i str??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.742 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Malonde1985

Er Molo normal i str, eller er de lidt større?? Katvig plejer nemlig at være lidt store i str.

Pønser lidt på at købe lidt på udsalg til den bette dreng, men er lidt i tvivl om hvad str man skal tage når han skal bruge det fra bette af..

Help tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

dorthemus

Malonde1985 skriver:

Er Molo normal i str, eller er de lidt større?? Katvig plejer nemlig at være lidt store i str.

Pønser lidt på at købe lidt på udsalg til den bette dreng, men er lidt i tvivl om hvad str man skal tage når han skal bruge det fra bette af..

Help tøser

Jeg synes noget Molo er lidt småt i str. Jeg har købt noget til Runa som hun ikke kan passe selvom det er den rigtige str.

Anmeld

26. august 2010

Malonde1985

dorthemus skriver:

Jeg synes noget Molo er lidt småt i str. Jeg har købt noget til Runa som hun ikke kan passe selvom det er den rigtige str.

Åh så fx deres heldragter skal man købe en str større el hva?? Har lavet en indkøbskurv med nogle dragter i 56, men det bliver måske for småt... Aner jo fortsat ik hva den lille vejer, men tænkte at det da var en start, men ik hvis de er meget små

Anmeld

26. august 2010

dorthemus

Malonde1985 skriver:

Åh så fx deres heldragter skal man købe en str større el hva?? Har lavet en indkøbskurv med nogle dragter i 56, men det bliver måske for småt... Aner jo fortsat ik hva den lille vejer, men tænkte at det da var en start, men ik hvis de er meget små

Altså nu ville jeg aldrig købe dyrt babytøj til de helt små for jeg synes de vokser for hurtigt ud af det, men selvfølgelig er det ikke alle børn der fordobler deres fødselsvægt på 3 måneder som min  Jeg synes mest det er deres bukser det kniber med fordi de smalle og min baby har en meget rund mave.

Anmeld

26. august 2010

Mathilde

Jeg synes nærmere at det er lidt stort i størrelsen.

Celina har en heldragt i str. 80 (9-12mdr) og den er ret stor til hende, selvom hun er godt 13mdr. Hun har også haft en body med lange ærmer i 62 (2-4mdr) som hun først passede, da hun var noget ældre...

Tilgengæld synes jeg at katvig er småt i størrelsen. Det har passet fint til Celina, som er lidt mindre end gennemsnittet

Anmeld

26. august 2010

dorthemus

Mathilde skriver:

Jeg synes nærmere at det er lidt stort i størrelsen.

Celina har en heldragt i str. 80 (9-12mdr) og den er ret stor til hende, selvom hun er godt 13mdr. Hun har også haft en body med lange ærmer i 62 (2-4mdr) som hun først passede, da hun var noget ældre...

Tilgengæld synes jeg at katvig er småt i størrelsen. Det har passet fint til Celina, som er lidt mindre end gennemsnittet

Hvor sjovt at der er forskellige opfattelser  Men ja heldragterne er fine nok...men ikke bukserne med elastik, pyhh de er smalle.

Anmeld

26. august 2010

Mathilde

dorthemus skriver:

Hvor sjovt at der er forskellige opfattelser  Men ja heldragterne er fine nok...men ikke bukserne med elastik, pyhh de er smalle.

Okay...jeg har slet ikke haft nogle bukser fra Molo... men Celina er også ret slank, så måske er det derfor. Den molodragt vi har sidder meget løst på hende og er også for lang.

Så ja det er svært at sige, for børn er bare så forskelligt bygget.

Anmeld

26. august 2010

maria_wlt

MOLO er lidt stor i størrelsen.. de Molo dragte Tris har, har helt tiden været lige 1 størrelse større end alle andre dragte

Anmeld

26. august 2010

Malonde1985

maria_wt skriver:

MOLO er lidt stor i størrelsen.. de Molo dragte Tris har, har helt tiden været lige 1 størrelse større end alle andre dragte

Okai... Altså de flyverdragter min datter har haft har også været lige lidt for store, selvom det faktisk er hendes størrelse. Men har aldrig haft købt molo´s heldragter og bodyer før, så derfor er jeg jo lidt uvidende om det samme gælder der.. Men igen kommer jo an på hvor store børnene er og det er jo individuelt..

Ku være man sku sig frem med én..

Anmeld

26. august 2010

Mbk

Hej...

Synes bestemt også Molo er til den store side... Jeg køber altid et nummer mindre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.