Jeg har længe gået og ledt efter bolig i kbh, og er så blevet overflyttet til et seminarium derover..
Havde overvejet en andelsbolig, da min ansøgning til findbolig.nu går fuldstændig i vasken da min mail ikke fungere og jeg ikke får mine tilbud.. great
Nå men andelsboligen jeg ville have bliver solgt, så den dropper jeg også, så er der så disse ældreboligere som københavns kommune havde valgt at lave om til studerende, ringer så og får nærmest frit valg, jeg forklarer at jeg har et barn og man derfor skal kunne have børn det sted, jeg får sendt et tilbud, tager over og se lejligheden i går, ringer så til dem i dag, fordi jeg vil have det hele ordnet og så siger hun fandme, jamen du har jo et barn., der må da ikke bo børn der, og ja jeg flipper mildest sagt ud, jeg har flere gange pointeret at jeg har et barn, ikke lagt skjul på noget, og så har de GLEMT at fortælle mig det, hun siger så at det er de ikke forpligtet til at fortælle, min bare.. idiot, siger så til hende at det jo ikke nytter noget at blive ved med at tale med hende, men jeg syntes det er under alt kritik (og jeg skriver altså en klage når jeg får tid til afdelingen) og hun siger så beklager (i en lettere irereteret tone), hvortil jeg svarer at det kan jeg sku godt forstå, FARVEL
Nu har jeg så lige ringet til en af de andre selskaber, som tilbyder disse ældreboligere til studerende og sagde at jeg havde fået at vide at de ikke ville leje ud til studerende med børn, men hun siger at man da gerne måtte have børn..
Så jeg ringede ind til kbhs kommune, og spørger, hun siger først at det er de enkelte boligselsskaber jeg skulle snakke med, men da jeg så forklarer at de ikke er enige om hvorvidt man må have børn, og at det skulle være kommunen der havde bestemt at det måtte man ikke, det afviste hun med det samme, og sagde at de ikke havde restrektioner omkring, det var op til det enkelte boligselskab.. og hun faktisk syntes det var lidt mystisk at de ikke ville have børn boende..
Så nu skriver jeg den klage til dem i aften..
og så ringer jeg for at aftale et møde for at se boligen i morgen eller tirsdag og så må jeg pendle mellem esbjerg og københavn indtil jeg finder en bolig, heldigvis skal jeg kun i skole 2 dage om ugen, men stadig.. der er fandme langt..
Så er sur, ked af det og virkelig vred lige nu.. og mangler stadig at pakke en masse af lejligheden ned.. og skal hente Nikita kl. 14.30..