spørgsmål om dokumenter på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Anonym trådstarter

Nogle der ved om det er ulovligt at lægge dokumenter vedr. en sag i det statsforvaltningen/evt. retsag på nettet uden modpartens accept?

Min modpart vil lægge alt til offentlig skue, og selvom der ikke er foregået noget der er hemmeligt, synes jeg måske ikke at internettet er det rette forum til alle sagens akter.

Ved dog ikke om han bare har ret til at gøre det. Nogen der kan hjælpe???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Moar'en

Anonym skriver:

Nogle der ved om det er ulovligt at lægge dokumenter vedr. en sag i det statsforvaltningen/evt. retsag på nettet uden modpartens accept?

Min modpart vil lægge alt til offentlig skue, og selvom der ikke er foregået noget der er hemmeligt, synes jeg måske ikke at internettet er det rette forum til alle sagens akter.

Ved dog ikke om han bare har ret til at gøre det. Nogen der kan hjælpe???

Jeg aner det faktisk ikke. Men jeg ville nok ringe til en advokat og høre om han må det. Men det vil vel ikke rigtig gavne hans sag at gøre det.

Anmeld

26. august 2010

aarhusmor

Står der ikke i jeres dokumenter de er fortrolige og ikke må gives videre til 3. part?

Anmeld

26. august 2010

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Står der ikke i jeres dokumenter de er fortrolige og ikke må gives videre til 3. part?

Skulle det stå i papir fra statsforvaltningen? Det har jeg aldrig set, men må indrømme at jeg aldrig har kigget efter det.

Har ikke fået nogle papir fra domstole/advokater endnu.

Anmeld

26. august 2010

Pia.

Det vil jeg da ikke mene han må - og hvorfor pokker skulle han også gøre det - hvad gør det godt for ... Er det ikke en personlig sag imellem jer to ??

Anmeld

26. august 2010

wamse

Tror altså heller ikke at han bare må det, der står vel nogle personlige ting i de dokumenter. Men i øvrigt er det da også en mærkelig ide at få, at de dokumenter skulle være interessant for andre end jer

Anmeld

26. august 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Det vil jeg da ikke mene han må - og hvorfor pokker skulle han også gøre det - hvad gør det godt for ... Er det ikke en personlig sag imellem jer to ??

Bitter sag, og han mener at alle der kender os frit skal kunne gå ind og læse.

Jeg kan stå inde for alt hvad jeg har sagt og skrevet, så det er ikke fordi der er ting jeg ikke vil have ud. Har bare ikke lyst til at det ligger på nettet. Så kan alle der for fremtiden skulle google mig, ham eller vores lille barn, gå ind og læse hvad der for mig er meget private oplysninger...

Anmeld

26. august 2010

Pia.

Anonym skriver:

Bitter sag, og han mener at alle der kender os frit skal kunne gå ind og læse.

Jeg kan stå inde for alt hvad jeg har sagt og skrevet, så det er ikke fordi der er ting jeg ikke vil have ud. Har bare ikke lyst til at det ligger på nettet. Så kan alle der for fremtiden skulle google mig, ham eller vores lille barn, gå ind og læse hvad der for mig er meget private oplysninger...

Han lyder da som et fjols... Syntes så helt bestemt du skal prøve at sætte en stopper for det... Specielt for jeres barns skyld senere hen...

De bedste tanker Pia.

Anmeld

26. august 2010

aarhusmor

Jeg er ret sikker på at han ikke må gøre det uden dit samtykke. Men jeg ved ikke hvor det står!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.