Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.293 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. august 2010

JacobsMoar

Jeps, nu må jeg høre.. Hvilken barnevogn har i valgt, og hvorfor? Kom gerne med billeder og alt andet i kan finde på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

misslea

Jeps, nu må jeg høre.. Hvilken barnevogn har i valgt, og hvorfor? Kom gerne med billeder og alt andet i kan finde på

Jamen vi har købt (eller mine forældre har) en

Emmaljunga Big Star Supreme Uniq i sort.

Vi valgte den primært pga. dens lange liggemål (97 cm), dens lette stel (uniq stellet), at den er nem at klappe sammen, at den har en god isoleringsbund og god "ventilation".... og så synes vi, at den er SUPER lækker at køre med og se på

Vi valgte en kombivogn fra, da vi gerne vil have hende til at sove i barnevognen så længe som muligt.... Og fordi min søster har en lækker klapvogn, som vi arver, når hun er stor nok til den

her er et billede af vognen... som vi GLÆÆÆDER os sådan til at komme ud og trille lillepigen i

Mange hilsner fra Lea

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2010

Siber

Vi har denne her, som Alma og Johanna har ligget i. Jeg vil jo gerne have en ny, men min mand er ikke enig!

Vi har også denne klapvogn.

Det jeg rigtig gerne vil have nyt er en voksipose (vi har en duniduo) men den er der ikke uld i, og her i det kolde Norge, skal jeg bare lige have overbevist min mand om at den må jeg bare have!

knus siber

Anmeld

26. august 2010

JacobsMoar

misslea skriver:

Jamen vi har købt (eller mine forældre har) en

Emmaljunga Big Star Supreme Uniq i sort.

Vi valgte den primært pga. dens lange liggemål (97 cm), dens lette stel (uniq stellet), at den er nem at klappe sammen, at den har en god isoleringsbund og god "ventilation".... og så synes vi, at den er SUPER lækker at køre med og se på

Vi valgte en kombivogn fra, da vi gerne vil have hende til at sove i barnevognen så længe som muligt.... Og fordi min søster har en lækker klapvogn, som vi arver, når hun er stor nok til den

her er et billede af vognen... som vi GLÆÆÆDER os sådan til at komme ud og trille lillepigen i

Mange hilsner fra Lea

Ihh.. Den er altså også bare så flot.. Jeg synes bare Emmaljunga er så dyr

Anmeld

26. august 2010

JacobsMoar

Må vel også hellere selv fortælle hvad vi har valgt

Vi ville gerne have en barnevogn med stort liggemål, robust, slidstærk, god ventilation, let at køre med og ikke mindst nem at pakke sammen.. - Og sidst men ikke mindst, er jeg helt sikker på at mit barn sover lige så godt i en vogn til 5.000 som i en til 15.000

Drfor, valgte vi en gangske alm. Simo

Anmeld

26. august 2010

JacobsMoar

Siber skriver:

Vi har denne her, som Alma og Johanna har ligget i. Jeg vil jo gerne have en ny, men min mand er ikke enig!

Vi har også denne klapvogn.

Det jeg rigtig gerne vil have nyt er en voksipose (vi har en duniduo) men den er der ikke uld i, og her i det kolde Norge, skal jeg bare lige have overbevist min mand om at den må jeg bare have!

knus siber

Fin fin vogn

Vi har arvet en voksi, som eg også regner med at komme til at bruge en hel del, bare herhjemme.. Det var måske et ret godt køb oppe i kolde kolde Norge

Anmeld

26. august 2010

Anja

Vi har denne.

Anmeld

26. august 2010

Gyllibik

Vi har bestilt en Emmaljunga Mondial Duo Combi. Så får vi både barne og klapvogn. Dennne model er med lille liggemål, hvilket vi bevidst har gået efter, da vi bor i lejlighed, og vores lille prins ikke skal liggee og sove i den ude.

Den er nem at klappe sammen, let og dejlig at køre med.

Vi har også valgt at købe en Quadro lift, da jeg var lidt i tvivl om, om det ville blive for koldt for den lille kune at ligge i barnevognskassen.

Anmeld

26. august 2010

marhemor

Vi har købt en basson marco, og fik en gratis luksuspakke (indeholdende 2 luksusmadrasser, 1 luksusdyne, sengetøj, barnevognsele, insekt- og regnslag) for 3000 kr.

Ville meget gerne have en emmaljunga, da de er super fede, men finanserne rækker desværre ikke til det!

Så vi har købt en billig, men efter sigende ganske udmærket barnevogn Og jeg glæder mig til at kunne trille rundt med den lille i den

Anmeld

27. august 2010

Jules

Vi har købt en brugt  Marolle af min veninde :) Med Marie høns i inderfoeret...

Og derefter er jeg så gået amok med Mariehøns... Fluenet,sengetøj osv er også med Mariehøns...Hihi

Begrundelsen var at de havde været rigtig glade for den og den ser ud som ny :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.