hvilken flyverdragt køber i, i år???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.310 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. august 2010

starsofheaven

smid gerne billede ind..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

TbCp

Jeg har købt den her dog brugt, Cecilie Westh

Derudover har jeg købt en vinterjakke, lille med pindsvin fra IdaT og så skal jeg lige have fundet et par matchende bukser.

Anmeld

26. august 2010

twinboys

Molo flyverdragter og Molo vinterjakker...

Majbritt

Anmeld

26. august 2010

Malthesmoar

starsofheaven skriver:

smid gerne billede ind..

Havde hummel sidste år og en fra FCM (FC midtjylland klubben, ik fan el noget fandt den bare billigt på nettet )

FCM skal han bruge igen iår

Desuden har jeg købt et Miniature to delt ski sæt

Mvh

Anmeld

26. august 2010

slettet_7530

Jeg har valgt at købe den fra Kvickly som har vundet tænks test som den bedste flyverdragt, samt et todelt IdaT

Anmeld

26. august 2010

maria_wlt

Flyverdragt fra Bilka og Jakke fra HM...300 penge for begge 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2010

LinLin

Jeg har købt en colorkids (sat ned fra 500 til 300 i sportsmaster ) og så har han en fra bilka som han brugte som reserve sidste år - den kan han stadig passe, så det bliver reserven igen i år

Anmeld

26. august 2010

Mathilde

Jeg har købt en reima tec til Celina (brugt). Vi havde også en til hende sidste år og den var super god når hun sov ude....så kunne hun holde varmen og jeg er sikker på den også er god når hun skal ud og lege i sneen i år...

Som denne her, bare i rød.

Erle 525 fuchia - Reima

Anmeld

26. august 2010

<3

Har købt en Didriksons i turkis til 600 kr og en MOLO i blå til 450kr (brugt). Tror det bliver godt. Så har vi en Ej-Sikke-Lej vinterjakke i babyfløjl, en FRIENDS vinterjakke i sort/mørkeblå og overvejer en ekstra fra HM i turkis for tror han når at vokse ud af den fra FRIENDS.

Nu mangler vi så "bare" vinterstøvler og termogummistøvlerne så er vintersæsonen købt ind til. Vi har også købt orange CELAVI regnsæt og gule Hunter gummistøvler. Termotøjet kan han heldigvis passe fra sidste år.

Anmeld

26. august 2010

wamse

Her har jeg købt en Mikk-line dragt til Lærke og Ecco støvler. Jeg har en jakke fra H&M til hende.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.