Øv.. så venter indlæggelsen forude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juli 2008

Rahmberg.dk

Så måtte jeg lige en tur på fødegangen i går aftes.
Jeg har de sidste par dagen haft en frygtelig krampe, efterfulgt af et brændende fornemmelse i undlivet, lige over skambenet indeni.
Og jeg har slet ikke kunnet finde ro om natten, og er vågnet med smerter,
så igår ringede jeg til dem,og skulle lige komme ind og blive tjekket.

Så efter den store undersøgelse, scanning og hjertestrimmel konstaterede de at de er lidt bange for at det er min livmoder som er ved at give sig i det gamle kejsersnitar, som følge af at lille pigen for ca 3 uger allerede har lagt sig ned og fast.

Da lægen begyndte at snakke indlæggelse kunne jeg slet ikke overskue det, da jeg jo havde barnepige hjemme i de par timer jeg var afsted, samt bilen holdt korttidsparkeret.

Så i samråd med lægen, og en overlæge blev vi enige om at jeg tog hjem, og kom igen hvis det blev værrere, eller ved.
Ellers så tjekker de mig igen tirsdag når jeg skal til vækstkontrol.
Og her ligger de så også en plan om hvad der skulle ske, men jeg skulle indstille mig på en tidligere forløsning, da et evt brud på livmoderen kan være faretruende for den lille, hvilket også er grunden til den foretrak at beholde mig.

Men hvad gør man uden muligheder for at arrangere pasning.
Jeg har jo længe haft ondt, og har forsøgt at få hjælp af min mor, som bestemt har vigtigere ting at lave, så som at gøre rent på krydderrihylden, eller hvad ved jeg af lamme undskyldninger hun er kommet med.
Kærestens familie har stået på hænder for at hjælpe, med alt rengøring og havearnejde samt indkøb og så har de været søde til at tage den lille så jeg lige har haft et par timers ro.

Nu kommer kæresten heldigvis til Danmark mandag nat,
så kan jeg slappe lidt af og overlade roret til ham.

Hilsen Berit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2008

Ny mor

Åh, noget møj......håber I finder pasningsløsning og du ikke får bøvl med det gamle ks-ar, så du kan finde ro den sidste gravidtid (H)
Knus Birgitte

Anmeld

13. juli 2008

3rollinger

Hej Berit

Det maa godt nok ikke vaere det rene sjov at have en mand der er soemand. Og som jo altsaa ikke lige kan suse hjem fra Kina eller hvor han nu befinder sig. Eller hvor sejler han henne? Og det er nok endnu mindre sjov naar man befinder sig i din situation med en lille datter og en baekkenloesning, samt at livmoderen er ved at loesne sig.

Men ihvertfald godt at han nu skal afmoenstre og saa er han vel hjemme i et par maaneder eller maaske mere pga foedslen? Saa kan du ogsaa noget mere roligt gaa til undersoegelse paa tirsdag, hvis du skal indlaegges er din mand hjemme til at tage sig af korttidsparkeringen :) og jeres datter.

Jeg synes virkelig du er en staerk person og jeg haaber det bedste for dig og din lille baby. Godt du har din kaerestes familie til at hjaelpe dig.

Knus
Trine

Anmeld

13. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Sikke noget øv :@ Men hvor er det en dejlig svigermekanik du har. De lyder til at være uvurderlige :) Jeg håber du klarer dig til manden kommer hjem igen. Hvor længe er han så hjemme? Kan du ikke lige skrive en lille opdate på tirsdag, hvis de selvfølgelig ikke indlægger dig.

Håber ikke det bliver værrer end du kan klare det

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.