Lidt bla...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Munder

Sidder her "alene" hjemme. Andrea sover, efter en begivenhedsrig dag, hvor vi har haft Isabella med hjem og lege. Det er altså skønt at høre, hvad sådanne to tøsepiger finder på, når de tror mor her ikke hører efter.

Nu venter jeg på at min kære husbond kommer hjem. Han har hele dagen været statist på traileren til vild med dans på TV2. De startede kl. 08.00 i morges, og han er lige blevet færdig nu, så han er hjemme fra København om snart. Tænk at danse 10 timer i træk, mon han ikke er godt bombet!

Jeg glæder mig da til at høre, hvordan det er gået, han har jo mænget sig med alle de semikendte, der skal deltage i år

Ellers går det stille og roligt her. Der er våbenhvile på arbejdet, så det kører ok. Andrea er dejlig som altid. Det eneste der vel er at klage over er vejret!!!!

Tænk, jeg glæder mig vildt til Andrea har fødselsdag på onsdag, det er næsten som min egen fødselsdag, da jeg var barn. Jeg glæder mig til at overraske hende, se hende være glad over gaver, kage osv.

Lidt bla. bla. herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

82Miraklet

Munder skriver:

Sidder her "alene" hjemme. Andrea sover, efter en begivenhedsrig dag, hvor vi har haft Isabella med hjem og lege. Det er altså skønt at høre, hvad sådanne to tøsepiger finder på, når de tror mor her ikke hører efter.

Nu venter jeg på at min kære husbond kommer hjem. Han har hele dagen været statist på traileren til vild med dans på TV2. De startede kl. 08.00 i morges, og han er lige blevet færdig nu, så han er hjemme fra København om snart. Tænk at danse 10 timer i træk, mon han ikke er godt bombet!

Jeg glæder mig da til at høre, hvordan det er gået, han har jo mænget sig med alle de semikendte, der skal deltage i år

Ellers går det stille og roligt her. Der er våbenhvile på arbejdet, så det kører ok. Andrea er dejlig som altid. Det eneste der vel er at klage over er vejret!!!!

Tænk, jeg glæder mig vildt til Andrea har fødselsdag på onsdag, det er næsten som min egen fødselsdag, da jeg var barn. Jeg glæder mig til at overraske hende, se hende være glad over gaver, kage osv.

Lidt bla. bla. herfra

Uhh det lyder da til at husbonden har en masse at fortælle om når han kommer hjem... og så fortæller du lige herinde også ikk ???

Ja der er ikke noget bedre end at skulle overraske de små pus... tænk sig 4 år... Er sikker på hun får en super dag...

Anmeld

26. august 2010

3rollinger

Hvad laver din mand? Altså jobmæssigt, siden han sådan kan svinge træbenet i 10 stive timer.

Anmeld

26. august 2010

Munder

3rollinger skriver:

Hvad laver din mand? Altså jobmæssigt, siden han sådan kan svinge træbenet i 10 stive timer.

Han er computerkontornørd.... Han er dog gammel danser, og har danset mod mange af de proffesionelle dansere i sine unge dage

Anmeld

26. august 2010

3rollinger

Munder skriver:

Han er computerkontornørd.... Han er dog gammel danser, og har danset mod mange af de proffesionelle dansere i sine unge dage

Hvor fedt. Mænd der kan danse er ret sexede.

Og hvordan havde han det. Måtte du igang i en marathon massage sesion?

Anmeld

26. august 2010

Munder

3rollinger skriver:

Hvor fedt. Mænd der kan danse er ret sexede.

Og hvordan havde han det. Måtte du igang i en marathon massage sesion?

Han var først hjemme 21.30, godt brugt. Jeg nussede lidt om ham, og så faldt han ellers i søvn. I morges sagde han dog, at han var vågnet flere gange med kramper i nat...såeh helt ungt er bentøjet ikke mere

Anmeld

26. august 2010

Heidi B

Glæder mig også vildt til drengenes fødselsdag på mandag. Har dog ikke købt ders gaver endnu....

Har bestilt en Mcqueen kage til dem, Mcqueen paptallerkner og servietter, spændt på hvad de siger. Deres far ved ikke jeg betaler 500 får en kage....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.