Stor flot bunke blandet tøj til mor :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
893 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Milsen82

Hej tøser.

Jeg har en heelt masse tøj som jeg skal af med, jeg er ved at drukne og sælger det derfor samlet til en super god og meget billig pris. Langt det meste er str S og M, men der kan også være en smule i L. Det er alt fra jeans, bukser, trøjer, toppe, bælter, kjoler, nederdele mv. Vil tro jeg sagtens kan finde omkring 50 dele.

Jeg vedhæfter billeder af en smule af det, men der er som sagt meget mere.

Mærker fra bla. vero moda, Vila, Fransa, Esprit, G-star mv. Bukser er mest str 29 og 30 i livet og 32 i længden.

Det meste er i rigtig flot stand, andet er dog mere brugt.

Jeg håber at høre fra dig, hvis du kunne ha interesseret i en stoor bunke fint tøj )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

majhan11

Milsen82 skriver:

Hej tøser.

Jeg har en heelt masse tøj som jeg skal af med, jeg er ved at drukne og sælger det derfor samlet til en super god og meget billig pris. Langt det meste er str S og M, men der kan også være en smule i L. Det er alt fra jeans, bukser, trøjer, toppe, bælter, kjoler, nederdele mv. Vil tro jeg sagtens kan finde omkring 50 dele.

Mærker fra bla. vero moda, Vila, Fransa, Esprit, G-star mv. Bukser er mest str 29 og 30 i livet og 32 i længden.

Jeg håber at høre fra dig, hvis du kunne ha interesseret i en stoor bunke fint tøj )

vil du ik være sød at sende en mail med billeder og priser af al det du har til salg  majbritthansen6@gmail.com

Anmeld

25. august 2010

mama09

Milsen82 skriver:

Hej tøser.

også billeder og pris til mig, tak trine9000@gmail.com

Anmeld

25. august 2010

Milsen82

Jeg har sendt dig en mail

Jeg har desværre ikke billeder af det hele - jeg har ikke fundet alt frem endnu. Men hvis en kunne være interesseret i en stor bunke blandet tøj finder jeg det gerne.

Prisen må vi snakke om - men kom meget gerne med et bud

Anmeld

25. august 2010

ChatH

Milsen82 skriver:

Jeg har desværre ikke billeder af det hele - jeg har ikke fundet alt frem endnu. Men hvis en kunne være interesseret i en stor bunke blandet tøj finder jeg det gerne.

også gerne priser og evt en liste til mig prinsesserne@gmail.com

Anmeld

25. august 2010

Milsen82

Mange tak for interessen

Jeg har desværre ikke lavet en liste da der er riiigtig meget og jeg ikke på stående fod har fundet det hele frem endnu. Men hvis en af jer kunne være interesseret i en lynhurtig handel, er jeg klar

Anmeld

25. august 2010

mama09

Milsen82 skriver:

Jeg søger mest trøjer/tunikaer - ikke bukser, jakker og sko - så hvis du deler det op eller ikke få solgt det samlet - så sig til, tak

Anmeld

25. august 2010

Milsen82

Bare helt i orden og tak fordi du skrev

Anmeld

25. august 2010

Milsen82

I er meget velkommen med et bud på HELE bunken, hvis der er en der kunne bruge en stoor bunke lækkert tøj og tilbehør til en rigtig god pris - byd endelig

Og husk der er meget mere end hvad billederne viser, det er kun et lille udpluk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.