kan det hele blive meget være...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Anonym trådstarter

som om det ikke er nok at min graviditet ikke helt går som den skal...

så er der bare en masse bøvl med mit 2 årig barns far.. vi går i for vejen og venter på en indkaldelse til retten omk. forældre myndighed og samvær..

de nye problemer ligger så i at en af min veninder åbenbart er begyndt at hænge ud sammen med mit barns stedmors mor..

og hun ved åbenbart ikke at mine veninde kender mig.. så hun fortælle lige min veninde nogle ting som mit barns far har fortalt om mig..

så min veninde syntes lige at hun da havde retten til at blande sig i mine ting..

så hun fortalte lige en helveds masse ting tilbage..

og ja det sårede mig.. prøvede at forklare hende at jeg ikke ville ha hun blanede sig, at jeg altså har hyret en advokat og alt muligt så det jo ikke er lutter lagekage vi skal til og igennem nu her.. og jeg har FANDME ikke bedt hende om at blande sig..

og ja det værste er at hun virkelig ikke kan se problemet i at hun har luftet ud i mit privat liv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Margorie

Sikke en sæk! Ej men damn, hader bare når folk ikke kan forstå at holde kæft!
Lyder ikke som den sjoveste omgang i skal til og igennem.. Trist når forældre pludselig ikke kan sammen længere´..

Anmeld

25. august 2010

Anonym trådstarter

Marge skriver:

Sikke en sæk! Ej men damn, hader bare når folk ikke kan forstå at holde kæft!
Lyder ikke som den sjoveste omgang i skal til og igennem.. Trist når forældre pludselig ikke kan sammen længere´..

ja en ting er at hun er veninder med moren også det er jeg ligeglad med.. så længe de ikke snakker om mig eller mit barn..

er også dybt ulykkelig over at vi ikke kan samarbejde mere, det hele er bare endt galt.. han er stoppet med at komme til sit samvær men gir mig skylden, han siger at jeg har forbudt ham at se vores barn.. (hvilket jeg aldrig har gjort)

så nu skal vi i retten og sådan nogel ting.. så nej bestemt ikke rart.. så har bestemt ikke brug for en der syntes hun skal blande sig i det...

og ja det gør bare så ondt fordi hun er min bedste veninde, så hun ved bare ALT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.