Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jamen hvad siger du til omkring 250 kr den er som sagt kun brugt nogle få gange, den er ca fra feb i år.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mek-83 skriver: Mortilfreja: Det er billederne nr 2&7 2. St. Martins kjole sort/hvid XL - Nypris var 599,00 kun brugt 1 gang - Pris 275kr7. Vero moda sort sweaters m/k ærme XL - Nypris var 199,00, brugt at par gange, ville gerne have 60 kr for denne. Du kan få dem begge til 300 kr
Mortilfreja:
Det er billederne nr 2&7
2. St. Martins kjole sort/hvid XL - Nypris var 599,00 kun brugt 1 gang - Pris 275kr7. Vero moda sort sweaters m/k ærme XL - Nypris var 199,00, brugt at par gange, ville gerne have 60 kr for denne.
Du kan få dem begge til 300 kr
Er den sorte sweater solgt? ellers er jeg på...?
Tak for hurtigt svar. Jeg har set den på QXL til 150 kr (desværre ikke i min størrelse)! så det vil jeg tilbyde dig + porto naturligvis. Jeg sælger selv tøj på denne måde og syntes også det er lidt ærgeligt at man ikke kan få bedre priser.
mvh Lone
Mille83: Den skulle være solgt, ellers vender jeg lige tilbage til dig
Loj: Det er i orden, jeg vil godt gå med til den pris, men da det er rigtig kedeligt når nu man ikke har brugt tøjet som sådan. Vejer den lige og sender en pb med kontonr
Loj:Hvis du er intresserede har jeg flere masai timng til salg
Tak for det, send bare som maxibrev B post! Min mail er: blaesbjerg@snmail.dk hvis du vil sende billeder af det masai du har til salg.
Mvh Lone
Hej,
vil lige høre om du har sendt masai blusen?
Hvad koster den grønne H&M bluse (billed 11)?
StephanieJ : Har ikke nogen pris på som sådan, men hvad siger du til 50 kr inkl porto? (Koster nok omkring 24 kr at sende)
StephanieJ : Har rigtig mange ting til salg, kommer flere ting på i dag. Så hvis du er intresseret i flere ting ville vi godt kunne finde en go pris
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128