Kommode og Garderobeskab til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. september 2010

ZamanogDania

ll.andersen skriver:

Håber at jeg få lidt penge til min datters barnedåb på søndag, så skal jeg da bestemt nok købe dem, hvis du self ikk har solgt dem til den tid

Nu må vi se. Men jeg håber du får penge for så får du denne flotte sæt møbler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

ll.andersen

ZamanogDania skriver:

Nu må vi se. Men jeg håber du får penge for så får du denne flotte sæt møbler.

Vi skal i hverfald ud og ha det lige meget hvad, men hun er jo ikk så stor endnu så derfor må det vente medmindre vi får lidt på søndag ... Men håber da for dig at det er solgt inden

Anmeld

5. september 2010

ZamanogDania

ll.andersen skriver:

Vi skal i hverfald ud og ha det lige meget hvad, men hun er jo ikk så stor endnu så derfor må det vente medmindre vi får lidt på søndag ... Men håber da for dig at det er solgt inden

Det håber jeg også
Jeg købte den lige inden min datter blev født
Hun havde altså for meget tøj, og de rummer bare vildt meget

Anmeld

5. september 2010

ll.andersen

ZamanogDania skriver:

Det håber jeg også
Jeg købte den lige inden min datter blev født
Hun havde altså for meget tøj, og de rummer bare vildt meget

Vi har heldigvis rigtig meget skabs plads i vores lejlighed, men det er i vores søveværelse, og nu er hun kommet på sit eget værelse så mangler der lidt opbevaring derinde ..

Anmeld

5. september 2010

ZamanogDania

ll.andersen skriver:

Vi har heldigvis rigtig meget skabs plads i vores lejlighed, men det er i vores søveværelse, og nu er hun kommet på sit eget værelse så mangler der lidt opbevaring derinde ..

Aha der var I heldige. Vi havde slet ikke skab i lejligheden. Kun vores i soveværelset. og der er allerede masser af vores tøj i.
Desuden som du skriver når de kommer i deres egen værelse så er det meget godt med deres egen møbler

Anmeld

5. september 2010

Gustavsmor

B&J skriver:

hvis det havde været blå så havde jeg hoppet med på vognen men det fortjener lige en opper

Det hjælper selfølelig ikke dig, men havde det dog bare været blåt, så var jeg sprunget til med det samme.Held og lykke med salget;-)

Anmeld

5. september 2010

ZamanogDania

Gustavsmor skriver:

Det hjælper selfølelig ikke dig, men havde det dog bare været blåt, så var jeg sprunget til med det samme.Held og lykke med salget;-)

Du er ikke den eneste der siger det hehe.
Desværre er det en pige farve

Anmeld

6. september 2010

ZamanogDania

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.