Hvor meget spiser / sover jeres nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. august 2010

heidi30

Hej alle,

Min lille dreng kom til verden i fredags og jeg vil bare høre jer helt nye mødre eller fædre hvor meget jeres sover og spiser, sådan ca.

Ham her har ammede jeg kl. 09 og ca. 1.5 time plus bleskift. Da kl. så var 11, kom han i vuggen da han var faldet i søvn og nu her kl. 14.45 sover han stadig. Jeg synes jo det er fantastisk at han er så tilfreds, men synes nu alligevel han er meget "væk" . De sagde på sygehuset at han skulle spise ca. hver 3 - 4 time og det overholder vi rimelig godt. Selvfølgelig har der været gange hvor han ikke er faldet  i søvn med det samme eller vågnede op efter 15 min. i vuggen og ville have mere, men det generelle billede er at han vågner, spiser i ca. 30 min., skiftes, spiser igen i ca. 30 min og falder så i søvn.

Hvordan ser det ud hos jer?

Vh. Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

eland

Hejsa

min lille pige kom til verden i onsdag sidste uge, hun har også et stort sove hjerte, så har selv været bekymret for om hun fik nok at spise. Men jeg havde besøg af sp igår, som sagde at jeg skulle bare lade hende sove. Det ville,  ikke betyde noget så længe hun fik nok af spise i de vågne timer

hilsen herfra

Anmeld

16. september 2010

Frøken Sørensen

Du skal ikke bekymre dig så længe han tager på! Og hvis han bare får noget at spise hver 3-4 time er det jo helt fint

Min søn sov konstant den først mdr. Han vågnede kun for at spise. ja bleskift foregik nærmest når han sov! Og han er en fin og meget aktiv dreng i dag (8 mdr)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.