Vil bare lige fortælle :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. august 2010

LilyMarleen

At det da næsten var som 1'ste gang, da vi igår bevægede os ud i sex, første gang efter fødslen! Der gik 20 dage. Og det var helt helt fantastisk! Og selvom jeg var blevet syet og ikke syntes at alt er som det plejer at være dernede, betød det absolut INTET! Iiiih altså, man bliver jo helt nyforelsket igen efter sådan en omgang! Og manden sagde bagefter. "Man burde jo holde lange pauser i mellem sex, når det bliver så godt derefter"  Det var bare lige en lille update på min ellers bekymring!..

Go dag til jer alle..

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

mullesmith2

Hvor helt igennem dejligt at høre  så er der håb forude for os andre for sexlivet efter fødslen.  Der er bare heller ikke noget bedre end sex hehe er selv helt høj efter igår, har lige fået min lyst ordentlig igen, det er bare så besværligt med den store mave nu men igår var det bare så genialt hihi

Anmeld

25. august 2010

BineS

Hvor skønt!

Jeg syns også bare det er blevet SÅ meget bedre,efter jeg har født!

Anmeld

25. august 2010

Malthesmoar

LilyMarleen skriver:

At det da næsten var som 1'ste gang, da vi igår bevægede os ud i sex, første gang efter fødslen! Der gik 20 dage. Og det var helt helt fantastisk! Og selvom jeg var blevet syet og ikke syntes at alt er som det plejer at være dernede, betød det absolut INTET! Iiiih altså, man bliver jo helt nyforelsket igen efter sådan en omgang! Og manden sagde bagefter. "Man burde jo holde lange pauser i mellem sex, når det bliver så godt derefter"  Det var bare lige en lille update på min ellers bekymring!..

Go dag til jer alle..

Kram

Lyder dejligt

Anmeld

27. august 2010

rasser32

LilyMarleen skriver:

Go dag til jer alle..

Kram

Hvor dejligt

Anmeld

27. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det lyder bare skønt... Tillykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.