Øv jeg troede lige..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. august 2010

AnneBJ

Ih, jeg troede lige at kvalmen skulle til at være på retur, og noget jeg kunne klare med et lille måltid, hver halvanden time.. men sådan skulle det ikke være, idag er jeg ligeså dårlig som for en uge siden.. Øvbøv! har temmelig ondt af mig selv og kan slet ikke overskue 2 uger mere +/-

Hvordan har I andre det?

Anne, 10+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Malonde1985

Døjer stadig rigtig rigtig meget kvalme og opkastning   og det er ulideligt!! Havde virkelig håbet det var stoppet efter 12. uge, men næ nej ikke for mit vedkommende  det er så træls, så træls!

Håber din kvalme snart stopper

Anmeld

25. august 2010

AnneBJ

Malonde1985 skriver:

Døjer stadig rigtig rigtig meget kvalme og opkastning   og det er ulideligt!! Havde virkelig håbet det var stoppet efter 12. uge, men næ nej ikke for mit vedkommende  det er så træls, så træls!

Håber din kvalme snart stopper

Din stakkel!! Har du prøvet akupunktur?

Anmeld

25. august 2010

Mka

Det er bare så trist med det  kvalme Jeg har ikke haft noget den sidste uge, og er 15+2, kun hvis jeg har spist eller drukket for meget, så jeg er bare lykkelig   Håber virkelig det snart går over for dig.

Anmeld

25. august 2010

AnneBJ

Puha så er du været plaget af det helt til uge 14... Håber jeg slipper tidligere.. Og håber at dit bliver væk nu

Anmeld

25. august 2010

Moaaar <3

En god bedrings krammer til jer alle =)

Anmeld

29. august 2010

MichelleL

Jeg har været heldig...

Jeg havde det kun lige den første mdr og til midten af anden er 15+1 nu... har kun en smule .. Når jeg børster tænder for jeg antræk til opkast, hvis der er for meget mad rykker jeg det væk... Men det er kun hvis det er for volsom en potion, som er uoverskuelig.

Men det er skønt ikke at ha så meget, men så har man bare lidt hoftesmerter eller ondt i lænden istedet.. men det er alligevel en dejlig tid - trods alle de forsk "symp" - så er det ALT værd. :-)

Anmeld

1. september 2010

Sofia

Jeg har stort set ikke haft kvalme, krydser fingre for jeg slipper og at dit snart går over. Det må være en pige du venter, og en dreng jeg venter

Anmeld

1. september 2010

AnneBJ

Sofia skriver:

Jeg har stort set ikke haft kvalme, krydser fingre for jeg slipper og at dit snart går over. Det må være en pige du venter, og en dreng jeg venter

Ja det siger man jo.. men jeg har en svigerinde og en svigermor som begge har født to børn uden antydning af kvalme i graviditeterne - som der i øvrigt kom 3 piger og én dreng ud af

Anmeld

1. september 2010

Sofia

AnneBJ skriver:

Ja det siger man jo.. men jeg har en svigerinde og en svigermor som begge har født to børn uden antydning af kvalme i graviditeterne - som der i øvrigt kom 3 piger og én dreng ud af

Okay, ja det er nok ikke en gylden regel så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.