Blødning - hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.626 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Sofiedk

Ja så endte jeg åbenbart herinde på abort-siden istedet for på termin-siden, som jeg jo havde satser på. Er efterhånden ved at vænne mig til tanken om at jeg ikke længere er gravid.

Jeg fik en medicinsk abort igår omkring kl 14 hos min gynækolog, da fostret var stoppet med at vokse allerede i slutningen af uge 6. Jeg tog pænt i mod et par kraftige smertestillende og tog et par ekstra panodiler 4 timer senere. Men jeg er meget i tvivl om hvor meget man ligesom "skal" bløde for at alting kommer ud?

Jeg begyndte at bløde efter en 2 timers tid ret let og senere blev det så ret voldsomt. Blødte 2 gange VIRKELIG store mængder klumper ud. Sorry for detaljerne. Der kom en del gange senere ret mange klumper og større mængder blod ud, men så aftog det allerede kl 24 ca .. Var oppe 2 gange i nat og bløde ud uden at vide hvor meget, men idag er det bare ganske normal blødning, ikke noget specielt når jeg tisser men blod når jeg tørrer mig - som almindelig mens.

Kan det virkelig være det? Eller er jeg en af de rigtig heldige der også liiige skal igennem en omgang udskrabning - Det kan jeg da slet ikke overskue.

Hvor meget er "nok" for at alting kan være kommet ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

LinLin

Jeg blødte i 5 dage - det var kun det første døgn der var "klumper" (jeg forsøgte virkeligt at presse det ud; det skulle bare ud hurtigst muligt!!!) De følgende dage var det som mens...

Var til tjek efter 6 dage og der var det hele kommet ud!

Det var SÅ ubehageligt

Anmeld

24. august 2010

Frejsmor

Først får du lige en kææææmpe herfra, det er bare den værste følelse, endelig at vænne sig til tanken om at være gravid og med alt hvad dertil hører og så blir det bare taget fra en i et split sekund!!

Jeg havde det præcis ligesom dig da jeg fik min MA d. 1/7..

Jeg havde fået at vide det ville svare til en kraftig mens med en del klumper i og at jeg det første døgn skulle regne med at skifte nat-bind en gang i timen.. Men sådan blev det slet ikke og jeg var meget bekymret over om det hele nu kom ud, når jeg slet ikke blødte så meget...

Jeg blødte lidt kraftigt det første døgn, hvor jeg på et tidspunkt var på toilettet og "fødte" en ordentlig klump, men siden der, var det bare som en helt alm. mens og jeg blødte i en uges tid ca.en

Men alt var kommet ud en uge efter, da jeg var til min tjeck-up scanning..

Så jeg tror ikke du skal være bekymret for at skulle til udskrabning, men hvis du sys du slet ikke bløder nok, så ring ind på afdelingen og hør ad, for så kan du måske nå at få et par stikpiller mere, så du undgår udskabning..

Knus og varme tanker herfra

Anmeld

24. august 2010

Sofiedk

Tusind tak for jeres indlæg, det hjælper virkelig at høre lidt om hvordan andre har haft det. Det er svært at gå igennem noget man aldrig nogensinde har prøvet eller forestillet sig man skulle prøve.

Jeg stoler på at alting er ude, for det lyder rigtig meget som hvad jeg har været igennem det i skriver. Jeg kæmpede virkelig igår for at "presse" alting ud, for nu skulle det altså bare væk. Og en af gangene "fødte" jeg simpelthen noget der var helt vildt. Kunne ikke lade vær med at kigge i toilettet og det var simpelthen utroligt så meget der lå der, kunne slet ikke finde hoved og hale i det, men uden at lyve er jeg ret sikker på det både var foster, slimhinde og hele lortet der bare væltede ud på en gang.

Hold da op en dejlig fortælling  Nå, men jeg har det ihvertfald taget i betragtning rigtig godt idag og føler mig psykisk stærk idag faktisk. Har hele tiden sagt at jeg kun skulle føde en baby hvis alting gik godt og det gjorde det så ikke denne gang, men jeg sætter min lid til at jeg om et år kan få lov til enten at stå med en baby eller gravid - det må vel være sådan nogenlunde realistisk mål skulle man mene.

Anmeld

24. august 2010

MM1987

Hej søde...

Håber I hænger i...

Jeg har jo kun prøvet en udskrabning, men var overrasket over hvor lidt jeg blødte. Det varede 4 dage mener jeg - og det var ikke spor voldsomt.

Jeg havde købt sådan nogen kæmpe bind - og dem er der aldrig blevet brug for. 

Så håber du også er heldig og ikke behøver at bløde mere end du gør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.