Gratis fotograf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.813 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Jarnsaxa

Hej alle I dejlige mennesker

I min fritid bruger jeg en del tid på at fotografere. Nyeste interesse inde for dette er bryllupsfoto. Jeg har fotograferet til ét bryllup indtil videre, og kan da hilse og sige, at brudeparret var meget tilfredse!

- SÅ, skulle nogle være interesserede i en gratis fotograf til deres bryllup, så skriv endelig.

Hvis du vil se et udpluk af mine evner som fotograf, så klik ind på http://annefreja.deviantart.com

Håber at høre fra jer

Det er ikke længere gratis - tilbuddet gælder ikke mere, men jeg fotograferer dog stadig gerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Nadia&Daniel

Uhh det lyder virkelig godt  Vi har barnedåb i Feb. - og vi har snakket om en fotograf til det (så kan svigerfar slappe af - og nyde festen uden kamaret om halsen).. Jeg skriver lige til dig når vi kommer tættere på en dato

Anmeld

24. august 2010

Janni Pedersen

hej

kanon flotte billeder du tager

Janni

Anmeld

24. august 2010

Jarnsaxa

Nadia&Daniel skriver:

Uhh det lyder virkelig godt  Vi har barnedåb i Feb. - og vi har snakket om en fotograf til det (så kan svigerfar slappe af - og nyde festen uden kamaret om halsen).. Jeg skriver lige til dig når vi kommer tættere på en dato

Jamen du skriver bare, det vil jeg gerne gøre Tillykke!

Anmeld

24. august 2010

Jarnsaxa

Janni Pedersen skriver:

hej

kanon flotte billeder du tager

Janni

Tusind tak, det er jeg rigtig glad for

Anmeld

24. august 2010

Koen.

wow nogle billeder skam du er fra sjælland, for ellers måtte du RIGTIG gerne komme til vores bryllup i november

Anmeld

24. august 2010

Jarnsaxa

lillespurv19 skriver:

wow nogle billeder skam du er fra sjælland, for ellers måtte du RIGTIG gerne komme til vores bryllup i november

Det er måske lidt langt væk ja, men ellers tak for komplimentet

Anmeld

24. august 2010

millesofie

jeg opper lige

jeg har godt nok ikke noget bryllup, men jeg har to børn som jeg godt kunne tænke mig at få nogle fede billeder af men jeg skriver lige en PB

Anmeld

24. august 2010

Malene84

Jarnsaxa skriver:

Hej alle I dejlige mennesker

I min fritid bruger jeg en del tid på at fotografere. Nyeste interesse inde for dette er bryllupsfoto. Jeg har fotograferet til ét bryllup indtil videre, og kan da hilse og sige, at brudeparret var meget tilfredse!

- SÅ, skulle nogle være interesserede i en gratis fotograf til deres bryllup, så skriv endelig.

Hvis du vil se et udpluk af mine evner som fotograf, så klik ind på http://annefreja.deviantart.com

Håber at høre fra jer

UUUHHHH.... vi holder barnedåb d. 10.10 er det noget du kan??? jeg nægter at du ska gøre det gratis, det ville jeg aldrig tillade. Men ku bare være så fedt hvis du gad.

Anmeld

24. august 2010

millesofie

nå det ville den ikke lige

nå men sagen er den at jeg lidt er på udkig efter en som kan tage nogle gode billeder af ungerne

det må godt være lidt anderledes, jeg er ikke meget til lammeskin og profil billeder

måske billeder af dem tumle i parken eller samle kastanjer i kongens have eller noget i den retning.. ideer modtages gerne

er du "mand" for sådan noget

og jeg forventer ikke du gør det gratis, men vil selvfølgelig gerne høre prisen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.