Karoline er bare MAX klam idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Kristina V

Ved satme ikk hvad hun lære i den brønehave, men hun har idag pruttet Daniel flere gange i hovedet og bøvset ham i hovedet

Hun er i det bedste humør og render rundt og danser så vi er jo færdige af grin, men sys sku det er lidt klamt. Vi "bøvler" lidt med hun bøvser konstant. Hun har jo set når vi roser Alexander for at bøvse når han spiser, så ja hvorfor må hun ikk???

Før spurgte hun også om jeg vil lugte´. Så spurgte jeg til hvad, - og så kommer der en knytnæve op.. Hun slog ikke hun viste mig den bare, men kom sådan til at tænke på den der -Lugt til osten-..

klam er hun, men alt for underholdene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Kaufie

Min knægt synes desværre også det er noget af det morsomste når han prutter eller bøvser..... og faren gør absolut ikke noget for at ændre den opfattelse...... "William, træk i min finger...."

Ved ikke om det er lidt mere tilladeligt når det er drenge - men synes også det er på tide de 3 årige lærer, at det faktisk er lidt flovt når man kommer til det - for det skal heller ikke gå i den anden grøft, så han slet ikke tør lukke luften ud.......

Anmeld

24. august 2010

ivfmarie

Kaufie skriver:

Min knægt synes desværre også det er noget af det morsomste når han prutter eller bøvser..... og faren gør absolut ikke noget for at ændre den opfattelse...... "William, træk i min finger...."

Ved ikke om det er lidt mere tilladeligt når det er drenge - men synes også det er på tide de 3 årige lærer, at det faktisk er lidt flovt når man kommer til det - for det skal heller ikke gå i den anden grøft, så han slet ikke tør lukke luften ud.......

Mænd... tsk tsk...

(men alligevel: ha ha ha)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.