Så kom han ud til os!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. august 2010

heidi30

Min lille prins blev født d. 20 / 8, 7 dage før termin.

Han er bare så dejlig og nuttet, blir kun mere og mere glad for ham 

Fødslen var ikke en drøm og jeg er glad for det er overstået. DEt startede ellers fint med at vandet gik torsdag nat, kom til undersøgelse hen på formiddagen, havde åbnet mig 3-4 cm, uden de store veer. Blev undersøgt igen ca. 2 timer senere og var nu oppe på 6 cm. Derefter gik det i stå og jeg fik vedrop. 

Da kl. var 22.00 manglede jeg stadig at få ham helt ned i bækkenet og det endte med at de måtte tage ham med sugekop. 

Moderkagen ville ikke ud, så en time senere lå jeg i fuld narkose og fik den opereret væk. Det var så ærgeligt at skulle væk fra ham lige når han var født, men så fik han en rigtig hygge tid med sin far .

Vi er lige kommet hjem fra sygehuset idag, da min mælk var lidt langsom om at løbe til plus jeg skulle have blod da jeg havde mistet en del.

Rigtig god tirsdag aften til jer allesammen med eller uden jeres babyer / børn .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Silas&Mille

Stort tillykke med den lille prins  og dejligt at hører I alle tre har det godt

Anmeld

24. august 2010

ZamanogDania

Tillykke med ham glad for I har det godt begge to

Anmeld

24. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tillykke med den lille bettemand.

Anmeld

24. august 2010

Gogolade

Kæmpe stort tillykke med den lille prins..

Anmeld

24. august 2010

Frk. Himmelblå

Tillykke 

Anmeld

24. august 2010

Malthesmoar

heidi30 skriver:

Min lille prins blev født d. 20 / 8, 7 dage før termin.

Han er bare så dejlig og nuttet, blir kun mere og mere glad for ham 

Fødslen var ikke en drøm og jeg er glad for det er overstået. DEt startede ellers fint med at vandet gik torsdag nat, kom til undersøgelse hen på formiddagen, havde åbnet mig 3-4 cm, uden de store veer. Blev undersøgt igen ca. 2 timer senere og var nu oppe på 6 cm. Derefter gik det i stå og jeg fik vedrop. 

Da kl. var 22.00 manglede jeg stadig at få ham helt ned i bækkenet og det endte med at de måtte tage ham med sugekop. 

Moderkagen ville ikke ud, så en time senere lå jeg i fuld narkose og fik den opereret væk. Det var så ærgeligt at skulle væk fra ham lige når han var født, men så fik han en rigtig hygge tid med sin far .

Vi er lige kommet hjem fra sygehuset idag, da min mælk var lidt langsom om at løbe til plus jeg skulle have blod da jeg havde mistet en del.

Rigtig god tirsdag aften til jer allesammen med eller uden jeres babyer / børn .

Hjertlig tillykke med Jeres lille Prins

Anmeld

27. august 2010

Nanna1985

Tillykke med ham

Anmeld

27. august 2010

LinLin

Tillykke

Anmeld

27. august 2010

Dansker I Holland

Tillykke med ham Smiler... Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.