30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.348 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Nadia&Daniel

Hvor er det vildt  10 uger til termin (+ - 14 dage)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

PeruBaby

Hvo er det bare en fin mave  Kan huske du sagde at din mave heller ikke voksede så hurtigt, men den ser da dejlig ud nu Hvis du vil sige det ville jeg gerne høre hvor meget de skønner  babyen til at veje på nuværende tidspunkt og hvor meget du har taget på...for du ser stadig ud til at det hele sidder på maven og at du ikke har taget på andre steder... 

Her går det fint. Jeg er blevet mere glad for maven efter at den er vokset lidt og jeg tror faktisk at den er ok i størrelse nu. Skal til scanning om 2 uger (i uge 20) og glæder mig meget til at høre hvad lægen siger til babyens udvikling.

Anmeld

24. august 2010

sofie85

Nadia&Daniel skriver:

Hvor er det vildt  10 uger til termin (+ - 14 dage)

Ja det er sgu ret vildt!

Du har en fin lille mave!

Synes da den er vokset siden sidst

Anmeld

24. august 2010

Nadia&Daniel

PeruBaby skriver:

Hvo er det bare en fin mave  Kan huske du sagde at din mave heller ikke voksede så hurtigt, men den ser da dejlig ud nu Hvis du vil sige det ville jeg gerne høre hvor meget de skønner  babyen til at veje på nuværende tidspunkt og hvor meget du har taget på...for du ser stadig ud til at det hele sidder på maven og at du ikke har taget på andre steder... 

Her går det fint. Jeg er blevet mere glad for maven efter at den er vokset lidt og jeg tror faktisk at den er ok i størrelse nu. Skal til scanning om 2 uger (i uge 20) og glæder mig meget til at høre hvad lægen siger til babyens udvikling.

Tja er ikke lige så stor som min veninde da hun var 30 uger henne, men som man altid får afvide (men hurtig glemmer), så må man aldrig samligne sig med andre gravide (men det kommer man altså til)

Jeg har ikke været på vægten længe (skal huske det imorgen tidlig) - men har taget omkring 5 kg. på sidst jeg "kiggede".

Vi var hos Jordemoderen den 9. August (27+6) og der skønnede hun guldklumpen til at veje 1000 gram (lige som den skulle) - men skal et sikkerhedstjek på mandag (pga min usikker på størrelsen af maven)

Kan mærke at bagdelen har fået lidt mere fylde i mine leggings (plus barmen - er vokset fra en størrelse 65 E til 65 G - men det er jo så pga mælken - og manden klager selvfølgelig ikke), men ellers sidder det meste på maven

Uhh glæder mig til at høre/læse om din oplevelse ved scanningen

Anmeld

24. august 2010

Nadia&Daniel

sofie85 skriver:

Ja det er sgu ret vildt!

Du har en fin lille mave!

Synes da den er vokset siden sidst

Det er den også det er så dejligt - og mærker masser af liv i disse dage (selvom jeg lige havde en stille periode)

Hvordan går det hos Jer??

p.s. vi skal til åben hus på søndag - glæder mig

Anmeld

24. august 2010

PeruBaby

Nadia&Daniel skriver:

Tja er ikke lige så stor som min veninde da hun var 30 uger henne, men som man altid får afvide (men hurtig glemmer), så må man aldrig samligne sig med andre gravide (men det kommer man altså til)

Jeg har ikke været på vægten længe (skal huske det imorgen tidlig) - men har taget omkring 5 kg. på sidst jeg "kiggede".

Vi var hos Jordemoderen den 9. August (27+6) og der skønnede hun guldklumpen til at veje 1000 gram (lige som den skulle) - men skal et sikkerhedstjek på mandag (pga min usikker på størrelsen af maven)

Kan mærke at bagdelen har fået lidt mere fylde i mine leggings (plus barmen - er vokset fra en størrelse 65 E til 65 G - men det er jo så pga mælken - og manden klager selvfølgelig ikke), men ellers sidder det meste på maven

Uhh glæder mig til at høre/læse om din oplevelse ved scanningen

Dejligt når babyen tager det på i vægt, som den skal Det er nok det man er mest bekymret for, når maven ikke er voldsom stor, men det lader da til at alt går fint. Der er da i hvert fald en klar forkel fra billedet i uge 27 til det i uge 31. Held og lykke med dit næste jordmoderbesøg

Her er vægten begyndt at stige efter at have ligget stille de første 17 uger... men inden for de sidste 1 1/2 uge er der kommet 1 1/2 kg på, så jeg tror jeg skal til at se lidt mere på hvad jeg spiser, for hvis det forsætter sådan når jeg jo op på 22 ekstra. Ha, ha, ha

Anmeld

25. august 2010

sofie85

Nadia&Daniel skriver:

Det er den også det er så dejligt - og mærker masser af liv i disse dage (selvom jeg lige havde en stille periode)

Hvordan går det hos Jer??

p.s. vi skal til åben hus på søndag - glæder mig

Det går skam også rigtig godt her

Ej hvor spændene, hvor henne og hva skal i se på?

Anmeld

25. august 2010

Nadia&Daniel

sofie85 skriver:

Det går skam også rigtig godt her

Ej hvor spændene, hvor henne og hva skal i se på?

Her i Lyngby - men tror vi springer over igen, pga det er en andel, og bestyrelse lyder hård (og ikke glad for børnefamilier)

Anmeld

25. august 2010

sofie85

Nadia&Daniel skriver:

Her i Lyngby - men tror vi springer over igen, pga det er en andel, og bestyrelse lyder hård (og ikke glad for børnefamilier)

Ej hvor øv! det er så strengt når de ikke kan lide børnefamilier

Anmeld

25. august 2010

BechHannibal

Sikke en flot mave du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.