PeruBaby skriver:
Hvo er det bare en fin mave
Kan huske du sagde at din mave heller ikke voksede så hurtigt, men den ser da dejlig ud nu
Hvis du vil sige det ville jeg gerne høre hvor meget de skønner babyen til at veje på nuværende tidspunkt og hvor meget du har taget på...for du ser stadig ud til at det hele sidder på maven og at du ikke har taget på andre steder... 
Her går det fint. Jeg er blevet mere glad for maven efter at den er vokset lidt
og jeg tror faktisk at den er ok i størrelse nu. Skal til scanning om 2 uger (i uge 20) og glæder mig meget til at høre hvad lægen siger til babyens udvikling.
Tja er ikke lige så stor som min veninde da hun var 30 uger henne, men som man altid får afvide (men hurtig glemmer), så må man aldrig samligne sig med andre gravide (men det kommer man altså til)
Jeg har ikke været på vægten længe (skal huske det imorgen tidlig) - men har taget omkring 5 kg. på sidst jeg "kiggede".
Vi var hos Jordemoderen den 9. August (27+6) og der skønnede hun guldklumpen til at veje 1000 gram (lige som den skulle) - men skal et sikkerhedstjek på mandag (pga min usikker på størrelsen af maven)
Kan mærke at bagdelen har fået lidt mere fylde i mine leggings (plus barmen - er vokset fra en størrelse 65 E til 65 G - men det er jo så pga mælken - og manden klager selvfølgelig ikke
), men ellers sidder det meste på maven
Uhh glæder mig til at høre/læse om din oplevelse ved scanningen
Anmeld