arghhhhhhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. august 2010

NoName

er ved at blive vanvittig....

sidder med en lys vågen over træt baby der bare ikke vil overgi sig og sove... hun har næsten ikke sovet siden kl 1 i nat... ja du læste rigtigt kl 1 i nat....

hvad filan skal jeg finde på når intet hjælper

hilsen en efterhånden meget træt majken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Englepigen

Nu ved jeg ikke hvor gammel hun er, men hvis min søn (14 måneder) ikke vil sove, så giver jeg ham en flaske med MME eller almindelig mælk, let lunet.

Det får ham også om aftenen inden han skal sove, så han ved at flasken er "godnat".

Det hjælper 9 ud af 10 gange. Den 10. gang skal han op i armene og ligge i ammestilling til han overgiver sig. Det kan tage tid.

Håber du får hende til at sove

Anmeld

24. august 2010

XXSS

noname skriver:

sidder med en lys vågen over træt baby der bare ikke vil overgi sig og sove... hun har næsten ikke sovet siden kl 1 i nat... ja du læste rigtigt kl 1 i nat....

Stakkels dig!  Har du været ude og gå en lang tur med hende i barnevognen?? efter en dosis ammemælk.... Håber snart hun falder til ro..

Anmeld

24. august 2010

Camilla_a

Når vores drenge ikke har villet sove er de altid kommet op i denne slyngevugge, så er de altid faldet i søvn. Den har virkelig været guld værd for os!

Zoom billede / Zoom picture

Anmeld

24. august 2010

FruEllingsen

Puu ha. det lyder strænge. har i ikke fået hende til at sove endnu.

Vi prøvede engang med Marcus at han kun havde sovet 4 timer på et døgn. til sidst blev vi så desperate at vi satte ham i bilen og kørte en tur. så faldt han i søvn efter 20 min.  da vi kom hjem lagde vi ham forsigtigt over i liften. og så sov han 4 timer. og vi var lettet.

Håber i finder noget der lykkes

Anmeld

24. august 2010

2721

noname skriver:

årh hvor jeg dog kender det

Det er bare så hårdt. Stort kram her fra

Anmeld

25. august 2010

NoName

Gud altså hvor blir man magtesløs når de ikke vil sove.

hun tog sig et power nap på ca en halv time... så var det igen spisetid. Vi skulle til fødselsdag så hun blev pakket i bilen, der faldt hun i søvn og sov 3 timer. så nu er hun næsten kommet ind i sit sovemønster igen.

Har da haft en rolig nat indtil videre... nu har hun lige spist og er desværre ved at fylde sin ble, øv så vågner hun helt op, men så tar vi den derfra, for hun er træt, jeg håber på hun falder i søvn igen, så vi lige kan få en time eller to mere inden hun skal spise igen...

Anmeld

25. august 2010

Jibbe

Frej ville heller ikke sove igår og tilsidst satte vi ham i autostolen og kørte en tur kun for at få ham til at sove. Men godt hun faldt i søvn tilsidst:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.