Så sku da osse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Stumpen

Har været til tjek på sygehuset med Victoria i dag og det viser sig at i forhold til blod i urinen er den +/-, dvs at den vipper lidt....

Så nu skal Karsten tage en urinprøve fra hende i morgen aften, så jeg kan køre ind med den torsdag morgen.. Det gør åbenbart ikke noget at det er en gammel prøve i forhold til blod i urin...

Har bare så forbistret travlt torsdag, men ja, det er der ikke noget at gøre ved og selvfølgelig kommer mine børns ve og vel i første række... Timingen er bare nitte....

Bare spændt på hvad der skal ske, hvis den næste også er +/- da vi jo tager på 14 dages ferie nu...................

I eftermiddag skal Victoria så til tandlæge for første gang, det bliver spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Munder

Hold da op søde, det er altså noget værre noget med hende.

Det er sjovt som sådanne ting bare falder ind der, hvor det passer aller dårligst. Jeg krydser fingre for, at alt er ok, så I ikke behøver at spekulere mere på det.

Sjovt hun allerede skal til tandlægen, jeg tror ikke Andrea var afsted før hun blev 2 år?

Anmeld

24. august 2010

Stumpen

Munder skriver:

Hold da op søde, det er altså noget værre noget med hende.

Det er sjovt som sådanne ting bare falder ind der, hvor det passer aller dårligst. Jeg krydser fingre for, at alt er ok, så I ikke behøver at spekulere mere på det.

Sjovt hun allerede skal til tandlægen, jeg tror ikke Andrea var afsted før hun blev 2 år?

Mener jeg helle rikke vi var med stumpen.. Eller rettere, det var vi, da vores daværende hund taklede hende og hun slog tænderne ned i fliserne.. Men meningen var ikke at hun skulle have været afsted før, men vi har skiftet tandlæge, da dem vi havde har ry for at give tandlægeskræk og jeg tror det er det vores nye forebygger så meget som muligt...

Anmeld

24. august 2010

Heidi B

Hvordan tager man urin prøve af et blebarn???

Håber det hele går i orden, så i kan nyde jeres ferie, i regnvejr!!!

Vi var til tandlægen med Jeppe og Mikkel da de var to år, men på vores egen bekostning for kommunen giver først tilskud fra de er 3 år.

Anmeld

24. august 2010

Stumpen

Heidi B skriver:

Vi var til tandlægen med Jeppe og Mikkel da de var to år, men på vores egen bekostning for kommunen giver først tilskud fra de er 3 år.

Faktisk har de sådan nogle poser man kan sætte på, men det er ey nyt mærke og jeg skal hilse og sige at DE VIRKER IKKE EN S***!!

Så da vi ikke skal bruge en midtstråle, så sidder victoria på en potte indtil hun har tisset.....

Anmeld

24. august 2010

Heidi B

Vildt, er hun ikke kun et år...

Håber du lykkes!!! Jeg har taget tonsvis af afføringsprøver i ble, men det er noget nemmere, dog knap så lækkert.

Anmeld

24. august 2010

Stumpen

Heidi B skriver:

Hvem bekymre sig om regn, med sådan et vandland:

Anmeld

24. august 2010

Stumpen

Heidi B skriver:

Vildt, er hun ikke kun et år...

Håber du lykkes!!! Jeg har taget tonsvis af afføringsprøver i ble, men det er noget nemmere, dog knap så lækkert.

Jamen det gør det da, for vi har indtil videre gjort det 4 gange og gjorde det 6 gange med Mathilde fra hun var 2 mdr. til 8 mdr..... Der skulle det havde været en midtstråle, men det blev en pottestråle

Anmeld

24. august 2010

Heidi B

Stumpen skriver:

Hvem bekymre sig om regn, med sådan et vandland:

Hvor ser det lækkert ud. Håber virkelig i får en dejlig ferie.

Anmeld

24. august 2010

Heidimed lea

åh nej krydser fingre for at alt er ok imorgen

kan godt forstå du stresser lidt det ville jeg også gøre

knus Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.