Misundelse er en grim ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.664 visninger
32 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Chrizzer

Men jeg kan alligevel ikke lade være med at blive ekstremt misundelig på andre gravide!

Jeg har det rigtig skidt med det, fordi jeg har et par veninder der har børn eller er gravide. Udadtil er jeg jo glad på deres vegne! men inden i kan jeg ikke lade være med at være rigtig møg misundelig!

Er der nogen andre der har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

betiinsen

Er jeg desværre også. Fortalte en veninde igår, at jeg så gerne ville være gravid, og så sagde hun at hun også havde noget at fortælle mig, nemlig at hun faktisk var gravid, men det var en fejl og det skulle fjernes. Blev bare så ked af det ikke var mig der var gravid hun havde kun glemt at tage sine p-piller i et par dage, og jeg er igang med ægløsningstest osv, for er bange for jeg ingen ægløsning har lige nu

Synes efter vi forsøger, at alle skal have børn, både i familien, job og veninder.. Det er vildt hårdt. For en klump i halsen hver gang jeg ser en baby eller vi snakker om det. Tror jeg ønsker det for meget.

Anmeld

24. august 2010

Chrizzer

betiinsen skriver:

Er jeg desværre også. Fortalte en veninde igår, at jeg så gerne ville være gravid, og så sagde hun at hun også havde noget at fortælle mig, nemlig at hun faktisk var gravid, men det var en fejl og det skulle fjernes. Blev bare så ked af det ikke var mig der var gravid hun havde kun glemt at tage sine p-piller i et par dage, og jeg er igang med ægløsningstest osv, for er bange for jeg ingen ægløsning har lige nu

Synes efter vi forsøger, at alle skal have børn, både i familien, job og veninder.. Det er vildt hårdt. For en klump i halsen hver gang jeg ser en baby eller vi snakker om det. Tror jeg ønsker det for meget.

Ja lige præcis. Sådan har jeg det også. Og jeg føler mig som en rigtig dum veninde, når jeg sidder med de følelser inden i. Men går bare rundt og tænker på hvor fantastisk det må være med den store mave, og når baby er kommet osv. Tror virkelig også jeg tænker for meget på det, men det er så svært at lade være. Og jeg synes specielt det er slemt i den sidste uge, inden jeg skal teste. Så kører følelserne på højtryk - self også fordi jeg er lidt hormornel i den uge.

Anmeld

24. august 2010

Miia90

også her

Anmeld

24. august 2010

Chrizzer

Men jeg tror også det er sundt, at anerkende man har de følelser Så måske kan det hjælpe, at vi får snakket lidt om det herinde.

Anmeld

24. august 2010

betiinsen

Ja helt sikkert. Kan også få det skidt af at tænke sådan nogle gange, men det så længe man også er glad på deres vegne, er det jo fair nok, da man ønsker sig det så meget.

Bare man lige kunne trylle liv derinde Vil så gerne have stor mave osv.. arh altså

Anmeld

24. august 2010

Fru.Mäes <3

JAHAHA

Jeg er så gravid nu - men inden jeg belv gravid. ÅHHHA, synes det var hårdt at tilbringe min tid sammen med mine gravide veninder, eller sammen med dem med små børn... Kunne tit komme hjem - også bare sætte mig på sofa´en og begynde at græde..

SÅ du er ikke den eneste der har det, på denne måde

Anmeld

24. august 2010

betiinsen

Ja græder også nogle gange for mig selv over det Ligger også bare meget mere mærke til alle omkring mig. Altså om de går rundt med store maver eller helt så børn, hvilket er dumt da det i sidste ende gør mig ked af det.

Arbejder i H&M og synes ofte det er hårdt når nogen køber graviditetstøj eller babytøj. Bliver glad på deres vegne men ville virkeligt ønske det var mig

Anmeld

24. august 2010

Jibbe

Jeg havde det også på samme måde... jeg skulle have haft en bebs i november 09, men jeg aborterede... og efter det synes jeg bare ALLE blev gravide...  En veninde fødte i september, en anden veninde fik en en baby i oktober, min søster i november og en tredje veninde fik en i december... og hver gang sad man bare sådan her  og tænkte HALLO DET BURDE JO HAVE VÆRET MIG! Man havde lidt svært ved at glæde sig helt på andres vegne...

Men da jeg først selv var blevet gravid igen var det hele forsvundet og man kan næsten ikke huske man har tænkt sådan

Anmeld

24. august 2010

Chrizzer

Hvor er det bare skønt at vide man ikke er den eneste der har det sådan! Jeg kan også godt græde og være rigtig trist en gang i mellem. Tror også det er det med man ikk har kontrol ver hvornår man bliver gravid, der er svært.. Føler lidt mit liv står stille ind til jeg bliver gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.